הפנינג כדורעף בתיכון רמות

צילומים מקיף רמות

צילומים מקיף רמות

מגמת חינוך גופני בבית הספר המקיף "רמות" מתרחבת, ובשנת הלימודים הבאה תיפתח במסגרתה מגמת כדורעף חדשה – כדורעף נשים וכדורעף חופים. מגמה זו תתווסף אל ענפי הכדורסל והשחייה בהם תלמידי רמות עושים חיל מזה 25 שנה.

לקראת פתיחת המגמה החדשה, נערך באולם בית הספר הפנינג בהשתתפות שישה בתי ספר מהעיר – נבחרות של בנים ובנות מכיתות ה׳-ו׳ מבתי הספר היסודיים יגאל אלון, ירושלים, ציפורי, דוד אלעזר, טבנקין, ויד מרדכי.

את הנבחרות קידמה בדברי ברכה מנהלת המקיף ד"ר סמדר כהן. רכז מגמת חינוך גופני בביה"ס ומאמן נבחרת השחייה מאיר לויה נתן דברי הסבר על מהות המגמה ודרישותיה. "כדורעף בכלל וכדורעף חופים בפרט תפסו תאוצה מאוד גדולה בשנים האחרונות בארץ ובעולם", הסביר לויה, "כעיר הסמוכה לחוף הים, זו בחירה מתבקשת ונכונה המתאימה לצרכי תושבי העיר. כדורעף חופים הינו ענף אטרקטיבי, וכבר בשבועות הקרובים נחשוף את הענף לכלל בתי הספר בעיר על ידי איגוד הכדורעף, שרואה את בית ספרנו כמתאים ביותר לקדם את הענף".

בנות650

ברמות חגגו השבוע גם את זכייתה של נבחרת הכדורסל של בית הספר באליפות בת ים בכדורסל לכיתות ט'. בשלב הגמר, שנערך באולם חשמונאים, גברה נבחרת רמות 15:30 על נבחרת שז"ר (שסיימה שלישית) ו-10:35 על נבחרת ישיבת אדרת (שסיימה שנייה). מאמן נבחרת רמות, רן שמש, סיכם: "השחקנים שלנו שלטו בקצב המשחק, הובילו לאורך כל שלביו והראו עליונות מן הדקות הראשונות. אני גאה בשחקנים שעובדים קשה ומתאמנים ברצינות רבה. נמשיך להתכונן לשלב המחוזי ונתאמץ לחזור עם תוצאות טובות גם מהמחוז".

אדומים650כדורעף650 משחקות650תלמידות650תלמידים650

פורסם על ידי