דרושים מתנדבים להפקת מסיבת סיום לאוכלוסיות מיוחדות

תמונת המחשה | צילום: שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום: שאטרסטוק

"ילדי מועדוני האוכלוסיות המיוחדות בבת ים זקוקים לעזרתכם", כך פנתה היום מורן דודגר, רכזת אוכלוסיות מיוחדות בכותר הפיס ברחוב ז'בוטינסקי בבת ים, אל תושבי העיר. "כמו כל בתי הספר, הגנים והחוגים, גם מועדוני הרווחה של האוכלוסיות המיוחדות בבת ים מסיימים את השנה ומבקשים לעשות זאת בחגיגה גדולה. לשם כך אנו זקוקים לעזרתכם. ב-13 באוגוסט תתקיים מסיבת הסיום ל-55 מילדים המועדונים, ולשם כך נדרשים אנשי מקצוע שביכולתם לשמח את הילדים".

המדובר במסיבת סיום לשלושת מועדוני הילדים: לקויי הראייה, אוטיסטים וילדים בסיכון. "מדובר בשלוש מסגרות פנאי לילדים בכיתות א-ח', הם מגיעים לפה אחר הצהריים ונהנים מחברה, פעילויות חברתיות, חוגים ועוד",  אומרת מורן, "את פעילות המועדונים מממן משרד הרווחה בתקציבים מאוד מצומצמים, ועל כן לא נותר כסף למסיבת הסיום".

אז מה בעצם צריכה מורן? "אנו מאוד נשמח אם צלם מגנטים יוכל להגיע ולצלם, הילדים מאוד אוהבים להצטלם ולקבל מזכרת. וליצן שישמח אותם, כיבוד מי שיוכל לעזור כמו נקניקיות, צמר גפן מתוק או כל תחום של חוויה כמו קוסמות, מאפרת וכו'. הילדים מאוד ישמחו. אנחנו מזמינים אתכם להתנדב עבור הקהילה, הילדים ישמחו וגם אתם תיהנו מכך".

מעוניינים לסייע? פנו אל מורן: 050-5706681.

פורסם על ידי