בית חולים וולפסון מציין את חודש המודעות לסרטן השד

צילום באדיבות ביה"ח וולפסון

צילום באדיבות ביה"ח וולפסון

בבית החולים "וולפסון" מציינים כעת את חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. המכון לממוגרפיה בוולפסון הוקם בשנת 2012 ומנוהל על ידי ד"ר טל ארזי-קליינמן המומחית בדימות שד. המכון מצויד בטכנולוגיות חדישות ומופעל על ידי צוות רב-תחומי ומיומן. מטרת המכון היא לגלות מבעוד מועד גידולים בשד, לאבחנם ולהעניק טיפול תומך. לצורך כך, המכון פועל בשיתוף פעולה אדוק עם מרפאת השד של המחלקה כירורגית א' והמכון לאונקולוגיה.

במסגרת המכון נערכות בדיקות ממוגרפיה דיגיטלית (כולל טומוסינתזיס), אולטרה-סאונד שד וביופסיות שד לסוגיהן. מבית החולים וולפסון נמסר, כי בהחלטת ההנהלה במהלך חודש אוקטובר תהיה עלות של כל בדיקת הדמיה (ממוגרפיה או אולטרה-סאונד) לקהל הרחב 250 שקלים (אם לא הוצג טופס התחייבות). בדיקה לגילוי מוקדם ע"י רופא שד ללא עלות (תיאום הביקור לבדיקה זו הינה דרך זימון התורים). המכון לממוגרפיה פועל בימים א'-ה', בין השעות 08:00-15:00, בטלפון: 03-5028181.

בנוסף, ביום רביעי 25 באוקטובר יתקיים יום עיון לעובדי וולפסון בנושא "סרטן השד – המודעות לאבחון וגילוי מוקדם", וביום רביעי 6 בדצמבר יתקיים יום עיון שנתי לחולים ומחלימים בנושא התמודדות עם סרטן השד בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן. הכניסה לכל האירועים ללא תשלום, אך יש להירשם אליהם.

בתמונה: ד"ר טלי ארזי קליינמן, מנהלת מכון ממוגרפיה; דיאנה מושייב, מתאמת שד מוסדית; יוליה ירושלימסקי, מרכזת קידום בריאות וחיסוני העובדים; ג'נינה פוקס, טכנאית בכירה; זוהר וודג', טכנאית; בת שבע לוי, מזכירה במכון לממוגרפיה; ואילנית יעקבי, מזכירה במכון לממוגרפיה.

פורסם על ידי