רופא שיניים בחולון

רופא שיניים בחולון

רופא שיניים חכם אמר לי פעם, איבר אחד קבלנו פעמיים. וגם זה לא מספיק לנו… מדובר כמובן על השיניים.

אנחנו קבלנו שתי מערכות של שיניים ואם את המערכת הראשונה לא הצלחנו לשמר כמו שצריך ואף אם הם היו זמניים עדיין נזקקנו לטיפולי שיניים שונים, הרי שגם כאשר הגיעה המערכת החדשה של השיניים הבשריות, אנחנו עדיין לא מצליחים לשמור עליהם ובמקרים רבים אנחנו מוצאים את עצמנו מאבדים לגמרי את השיניים הללו ומחפשים פתרון שלישי… רופא שיניים בחולון – הכתובת לכל בעיות השיניים בכל המערכות ובכל השלבים…

לרופאי השיניים ישנה עבודה רבה. הם עסוקים תדיר בטיפולי שיניים מכל מיני סוגים כאשר אינו דומה טיפול לטיפול. יש כמובן את הסתימות הרגילות אותם מבצעים עבר כל מי שסובל מחורים קלים בשיניים. אך יש גם את טיפולי השורש, את בניית הכתרים, את השיניים התותבות, את השתלים ועדיין לא הזכרנו את תחום האורתודנטיה. מדהים לחשוב עד כמה תחום השיניים הוא תחום בעייתי ועד עמה אנחנו זקוקים לתחזוקה ולטיפולים שוטפים.

כולם צריכים את רופא השיניים

נדיר למצוא אדם שלא זכה עדיין לבקר אצל רופא השיניים. השיניים שלנו לא מצליחות להחזיק מעמד ללא טיפול וללא תחזוקה שוטפת גם אם אנחנו מקפידים מאוד על צחצוח שיניים. נדמה כי הרופא היחיד שמקבל את בני כל הגילאים זה רופא השיניים. אז ברור שהעניין מתחלק ורופא הילדים יהיה אמון על טיפולי השיניים לילדים והרופא הכללי הוא זה שיבצע את טיפולי השיניים מבוגרים. אך המרפאה שמאחדת את כולם תחת קורת גג אחת היא מרפאת השיניים.

רופא שיניים לשיני חלב

יש לנו את רופאי השיניים לילדים ולגיל הרך ממש אשר אלו מטפים בדרך כלל בשיני החלב של הילדים. למרות שמדובר בשיניים שאמורות להתחלף תוך זמן קצר, עדיין במקרים רבים הילדים זקוקים לעזרה מקצועית בגלל כאבי שיניים. במקרים מעין אלו אכן מומלץ כי יהיה זה רופא שיניים המתמחה דווקא בילדים שיבצע את הטיפול.

רופא שיניים לשיני בשר

לעומת זאת כאשר המדובר בשיניים קבועות וברופא שיניים שאמור לטפל במבוגרים, אנחנו צריכים לפנות אל רופא שיניים מתאים אשר יבצע את הטיפול באופן המתאים מתוך מומחיות והבנה כי מדובר בשיניים קבועות שאין להם תחליף. הטיפול אמור להתבצע באופן מקצועי ונכון על מנת שהוא יציל וישמור על השיניים מפני ריקבון והרס.

רופא שיניים לשתלים ולתותבות

אחרי שכבר איבדנו שיניים כאשר אלו הגיעו למצב שלא היה יותר דרך להצילם, יש להתקדם לאפשרות השלישית. מדובר בשיניים מלאכותיות. זה יכול להיות שיניים תותבות וזה גם יכול להיות שתלים. האפשרויות שתיהן יקרות כאשר השתלים הם היקרים מבין שתי האפשרויות. אין ספק כי אלו חייבים להתבצע באופן מדויק על ידי איש מקצוע מדויק על מנת שהמענה יהיה מושלם.

פורסם על ידי