קונה רכבים לפירוק – איך זה עובד?

קונה רכבים לפירוק – איך זה עובד?

בעלי רכבים רבים המחזיקים ברכב ישן במיוחד, בעל פגם מהותי או ברכב שעבר תאונת דרכים שהביאה לאובדן משמעותי מערכו, מחפשים את הדרך להיפטר מן הבעלות המטרידה עליו, כמו גם לזכות ולו במעט בפיצוי על הערך שאבד. כאשר מדובר ברכב המבוטח בביטוח מקיף שאיבד את ערכו בשל תאונת דרכים, חברת הביטוח היא זאת שתספוג את אובדן הערך ותפצה את בעליו, והיא זו גם שתזכה בבעלות על הרכב במצבו הנוכחי.

במקרים רבים אין זה המצב ובעלי הרכב מחפשים סוחר רכבים, שימצא ערך כלכלי ברכב כפי שהוא ויספק להם תשלום הוגן לצד העברת הבעלות הנכספת. כל דרך לנסות ולהחזיק ברכב מסוג כזה מתבררת לטווח הארוך כיקרה ובלתי כלכלית, כאשר עלות התיקונים עולה וערכו של הרכב מוסיף לרדת.

מכירת רכב לפירוק היא שיטה אשר התועלות שהיא מייצרת מולידים עסקה המשתלמת לכל הצדדים ובעלת אלמנט של תרומה לחברה ולקהילה. בשלב הראשוני והמידי יזכה בעל הרכב עם מכירת רכב לפירוק בתשלום הוגן, מידי ובמזומן, ובהליך בירוקרטי מהיר של העברת הבעלות או הורדת הרכב מהכביש ברישומי משרד הרישוי. הליך זה יחסוך מבעליו של הרכב את עלות הרישוי השנתית של הרכב ולמעשה יסיר ממנו כל אחריות לגבי מה שיקרה עם הרכב מעתה ואילך.

בעליו החדש של הרכב הוא סוחר רכב, אשר זיהה את הפוטנציאל הכלכלי הטמון ברכב לא במחירו ושוויו כרכב לנסיעה בשוק החופשי, כי אם כמארג ניתן להפרדה של פריטים אשר כל אחד מהם הוא בעל ערך כלכלי בפני עצמו.

כל מי שהחזיק בשלב מסוים רכב מכיר את העלויות הכבדות שגובה כל ביקור במוסך: החלפת צמיגים, החלפת פנס שבור, החלפת מצבר, תקלה במנוע, בגיר, בתיבת ההילוכים, רצועות, מעצורים ועוד חלקים ברכב אשר תקלה או פגם בהם מחייבים החלפה, הן לצורך בטיחותי והן לצורך המשכיות התפקוד של הרכב.

מכירת רכב לפירוק היא פעולה היוצרת שוק חלקי חילוף מיד שניה הנמכרים למוסכים, ולמעשה מייצרים הפחתה ניכרת של מחירי התיקונים וההחלפות בזכות מבחר חלקים תקינים מיד שניה אותם רוכשים המוסכים מסוחרי הרכבים לפירוק. עלויות התיקונים יורדות בעשרות אחוזים ותעשיית הייצור של תאגידי הרכב מאטה את פעילותה היקרה והמזהמת לא אחת, בזכות מחזור החלפים.

פירוק הרכב מתבצע במגרש רכב, על ידי מכונאים מוסמכים, המבטיחים את הליך הפירוק באופן ירוק, ללא יצירת זיהום תעשייתי וסביבתי ובבטיחות מלאה.

לאחר פירוק הרכב על ידי קונה רכבים לפירוק מועבר גוף הרכב לגריטה ולמחזור בעבור תעשיית הברזל- תעשייה יקרה נוספת אשר הליכי המחזור בה תורמים לסביבה הן ברמה האקולוגית והן ברמה הכלכלית.

מכירת רכבים לפירוק היא דרך מהירה ויעילה העומדת לרשות בעלי רכבים בעלי ערך שוק נמוך ההולך ופוחת, לזכות בפיצוי ותגמול בגין הרכב שברשותם ולהתקדם לעבר רכב מתקדם וחדיש יותר, בעל אפקט פחות מזהם ובעל יתרונות כלכליים בהיבט תחזוקת הרכב.

מכירת רכב לפירוק אינה מותנת במצב הרכב, אין צורך להשקיע לא בתיקונים המכניים ולא בחזות הרכב, ומחיר הרכב נקבע על ידי סוחר רכבים בהתאם לתועלת שהוא יכול להפיק ממנו.

מוכר הרכב זוכה לתהליך מהיר במסגרתו אינו צריך לעבור מסע של פרסום והצגה של הרכב לרוכשים פוטנציאלים, והרכב יכול להימכר גם במצב של טוטאלוס מוחלט, בזכות החלפים האיכותיים שנותרו בו ובזכות כמות הברזל שהוא יכול לספק לתעשיית מחזור הברזל בהליך של גריטה. במידה ויידרש גרר להובלת הרכב למגרש הפירוק קונה הרכב הוא שידאג לכך.

מעוניינים במכירת הרכב לפירוק: https://shlomobill.co.il

פורסם על ידי