פרגולות אלומניום – מהם 5 היתרונות העיקריים?

פרגולות אלומניום – מהם 5 היתרונות העיקריים?

הגיע הקיץ ואיתו החיפוש אחר הצל. אנחנו רוצים לשבת תחת כיפת השמיים, אך בלתי אפשרי לשבת בשמש הקופחת, לכן חייבים לבחור באחד מפתרונות ההצללה הקבועים. לרוב הפתרון הראשון שעולה לראש הוא עץ, אך לאחרונה פרגולת האלומיניום תפסה מקום טוב בראש סולם ההעדפות להתקנת פרגולות. אנחנו נעזור לכם להחליט ונמנה מספר יתרונות עיקריים בהתקנת פרגולות אלומיניום.

  1. עמידות לאורך שנים – לאלומיניום יתרונות רבים, בניגוד לעץ, האלומיניום אינו דליק ואינו מחליד, והוא עמיד מפני נזקי מזג-האוויר ולא נפגם מקרני השמש או מתרחב מהגשם והלחות. אלומיניום אינו מתכלה ואינו צובר בלאי, לכן מחזיק מעמד במשך שנים בתנאי חוץ שונים.
  2. פרגולות אלומיניום דורשות מעט מאוד תחזוקה – בניגוד לפרגולות מעץ, פרגולות אלומיניום כמעט ולא צריכות תחזוקה כלל. הטיפול השוטף בפרגולה מעץ דורש תחזוקת צבע ושימון העץ כמעט כל קיץ, אשר ללא טיפול זה העץ ממנו בנויה הפרגולה עלול להירקב, להיסדק או לשנות את צבעו. פרגולת אלומיניום אינה דורשת טיפול מיוחד, אין צורך בחידוש הצבע, היא אינה מחלידה ואינה מעלה עובש. בנוסף, בניגוד לפרגולות מעץ אשר תופסות מזיקים שונים אשר הורסים את העץ, פרגולות מאלומיניום אינן תופסות מזיקים כלל.
  3. פונקציונליות – משקל האלומיניום קטן בהרבה ממשקל העץ, וכך ניתן לבנות פרגולת אלומיניום בכל מקום, גם על גג הבית, מקום הנחשב לעיתים בעייתי לבניית פרגולה. החלקים לרוב קלים יותר לחיבור, לכן ניתן להרכיב ולפרק את הפרגולה די בקלות, ולהזיזה למקום אחר בעת הצורך.
  4. דקורטיביות – פרגולות מאלומיניום מגיעות במגוון צבעים וטקסטורות, וכך ניתן להתאים אותן לעיצוב של הבית והחצר. אם הצבע השולט בחצר הוא הצבע הכחול, ניתן לצבוע את מוטות הפרגולה בכחול, וכך היא תשתלב בצורה מושלמת עם עיצוב החצר. אם בוחרים לצבוע את קורות הפרגולה, חשוב מאוד להתעקש על צבע איכותי שישמור על הפרגולה למשך שנים ארוכות.
  5. פרגולות אלומיניום חשמליות – פרגולות אלומיניום חשמליות ניתנות לוויסות התריסים באמצעות שלט רחוק או בקר העגון בקיר. ההחלטה בידיכם: פרגולה בה הסכך סגור לגמרי, פתוח לגמרי או חלקי, על-פי קרני השמש. זהו פתרון מושלם לימי החורף, בהם רוצים שהגשם לא יחדור וכך שומרים על הדק או הריצוף, ובימים הנעימים בהם רוצים בריזה ושמש ומשאירים את תריסי הפרגולה פתוחים לגמרי.

בשורה התחתונה, פרגולות אלומיניום מהוות פתרון הצללה איכותי ויפה. לאחר שמנינו את מרבית היתרונות – הן עמידות לאורך שנים ולא דורשות תחזוקה שוטפת, בניגוד לעץ. האלומיניום הוא בעל משקל נמוך וקל להרכבה, לכן אם רוצים להזיז או לשנות זו לא בעיה. פרגולות מאלומיניום הן דקורטיביות, יכולות לבוא במגוון צבעים ועיצובים, ולכן קל להתאים אותן לעיצוב שאר החצר והבית. וכמובן היתרון הגדול הוא בפרגולות אלומיניום חשמליות, אשר באמצעותן ניתן לשלוט בתריסים ולהחליט איזה קירוי אנו רוצים בכל רגע.

הכתבה באדיבות skyroof, החברה המובילה בתחום של פתרונות הצללה.

תמונה: skyroof

פורסם על ידי