פאות קאסטם ופאות לנשים

פאות קאסטם ופאות לנשים

אם המילה 'פאה' נשמעת לכם אנכרוניסטית ולא רלוונטית, משהו שקשור לפורים או לסדרות בערוץ ההיסטוריה, כדאי שתחשבו שוב. תעשיית הפאות היא עסק משגשג ומקצועי שנותן מענה לכמה סיטואציות לא פורומיות בעליל. במגזר החרדי לבדו יש פלח שוק ענק לפאות נשים, פאות רבות מיוצרות עבור חולי סרטן, וגם שוק פאות הקאסטם לגברים ונשים הוא בהחלט שוק שוקק. בכתבה זו נרחיב מעט על המטרות והשימושים לפאות במגזרים השונים.

פאות לחולי סרטן

אובדן השיער כתוצאה מהקרנות או מטיפולים כימותרפיים הוא אחד הרגעים הכי משמעותיים וקשים עבור חולה הסרטן. הקרחת שמופיעה היא בגדר שלט חוצות – "יש לי סרטן". באופן לא נורא מפתיע חלק ניכר מהחולים לא מעוניינים להסתובב עם שלט כזה. כשמוסיפים סוגיות כמו 'ביטחון עצמי' או 'דימוי עצמי', לא צריך להתפלא שחולי סרטן רבים בוחרים לחבוש פאה במהלך התקופה הקריטית הזו. יש היום מספר יצרני פאות שמתמחים בסגמנט הזה. בכל מחלקה אונקולוגית ישמחו להמליץ לכם על איש מקצוע הגון בתחום הזה.

פאות לנשים במגזר החרדי

הנפח המשמעותי באמת של תעשיית הפאות קשור בטבורו למגזר החרדי. מאחר שמנהגי הקהילה מחייבים חלק ניכר מהנשים הנשואות במגזר לגלח ולהסתיר את השיער הטבעי שלהן יש בישראל עשרות אלפי נשים שבאופן סדיר חובשות פאות. את כל הפאות האלה צריך להתאים, להתקין ולתחזק. מאחר שנשים חרדיות נכנסות למעגל הנישואין בגיל צעיר אז מדובר בסגמנט עצום של נשים בין גיל שמונה-עשרה לגיל שמונים. סביר שכל אחת מהן תרכוש כמה וכמה פאות בימי חייה. העובדה הזו הפכה את ישראל למעצמה עולמית בתחום הפאות.

פאות קאסטם

לא חייבים להיות אישה חרדית או חולה סרטן בשביל להצטייד בפאה. מסתבר שגם ללא שני סגמנטים מרכזיים אלו שוק פאות הקאסטם (פאות בהזמנה אישית) פורח ומשגשג. גברים רבים שהקריחו ונואשו ממאבק חסר שחר בשיני הזמן והגנטיקה, פונים אל יצרן הפאות ומזמינים לעצמם פאות קאסטם התפורות, תרתי משמע, למידות שלהם. גם מקומן של הנשים לא נפקד. בין אם מדובר בנשים הסובלות מדלדול שיער ובין אם מדובר בנשים שפשוט רוצות מדי פעם לגוון ולהחליף תסרוקת. פאות לנשים בהזמנה אישית יכולות להיות עוצרות נשימה ומי שלא מכיר את הבלונדינית עם הקארה המהמם שהרגע עברה במורד הרחוב, בחיים לא יצליח לנחש שמדובר בפאת קאסטם איכותית.
נסכם, הפאות עדיין כאן ולא נראה שהן הולכות להיעלם מהנוף שלנו בזמן הקרוב.

מחפשת פאות קאסטם? הקליקי לאתר פאות רמי

פורסם על ידי