על האש ביום העצמאות – טיפים מנצחים

על האש ביום העצמאות – טיפים מנצחים

ממש עוד מעט יגיע לו יום העצמאות והשנה יש לנו הרבה מה לחגוג: שבעים שנה למדינה המקסימה שלנו! לכן ברור מדוע גם אתם, כמו הרבה אנשים אחרים, מתכוונים לעשות "על האש" מסורתי ולחגוג בצורה כמה שיותר יפה ומהנה. עם זאת, האם אתם באמת יודעים מהם הסודות למנגל איכותי, טעים ובלתי נשכח? ומה עלינו לעשות כדי שהפעם החגיגה הזאת תהיה שונה לעומת כל הפעמים האחרות שבהם הדלקנו מנגל? יש לא מעט טיפים שיוכלו להפוך את הברביקיו הקרוב שלכם לחגיגה מיוחדת מבינה ועל כך במאמר שלפניכם.

שימו לב איזה בשר אתם קונים

אם יש משהו שאין לגביו ויכוח, זו העובדה שהבשר שאתם קונים ישפיע בצורה ישירה על צלחת החגיגה. לכן כדאי לחשוב על בשר בקר, ואם אפשר לקנות אותו טרי, מה טוב. מצד שני, אם לא מסתדר לכם לקנות בשר בקר טרי כדאי יהיה לחשוב על רכישת בשר קפוא אך חשוב מאוד לזכור להוציא אותו מהמקפיא לפחות בלילה שלפני המנגל. הרעיון הוא שכאשר הבשר עולה על האש הוא חייב להיות בטמפרטורת החדר ולא קפוא כי אחרת הצלייה שלו תהיה מורכבת מידי ולא מוצלחת.

על יד המנגל

עוד כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות "על האש" מהסרטים, הם לדוגמא: להעמיד על יד המנגל שלכם פח אשפה. כל מי שכבר יצא לו לעשות פעם או פעמיים ברביקיו בחייו יודע לומר שתמיד מצטברת לא מעט אשפה תוך כדי ולכן, כדי שהעבודה תהיה כמה שיותר נוחה, כדאי יהיה להעמיד את הפח כמה שיותר קרוב. בנוסף לכך, כמובן שכדאי יהיה גם לשלב ירקות שצולים על האש, סלטים מסוגים שונים ופיתות מאיכות בלתי מתפשרת. אם כל זה לא מספיק, עדיף שגם תחשבו על הצעירים שבחבורה וזה אומר שכדאי יהיה לקנות גם סוגי בשרים שילדים אוהבים, כמו לדוגמא: פרגיות, המבורגרים וכדומה. חשוב להקפיד על מגוון של בשרים שונים כי כך כל אחד מהמוזמנים ימצא משהו טעים שהוא אוהב לאכול.

אל תשכחו את האלכוהול

אי אפשר לדבר על מנגל ביום העצמאות ולא להזכיר את נושא האלכוהול, כי אם כבר מסיבה אז צריך גם בירות ויין! כדאי לדעת שיש לא מעט מבצעים לקראת יום העצמאות בתחום של המשקאות החריפים כך שכדאי לכם לבחון את העניין הזה לעומק. אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לוותר על פחות מהטוב ביותר בהקשר הזה ואין ספק שהמשקאות הנכונים ייקחו את האירוע שלכם עוד כמה צעדים קדימה. אתם תראו שבסופו של דבר, כשכל המוזמנים שלכם יגיעו, החגיגה תתחיל ולא תיגמר כל כך מהר! אם לכל זה תוסיפו גם מוזיקה טובה האווירה תהיה עוד יותר מהנה ומוצלחת, אז למה אתם מחכים?

צילום: iCLIPART

פורסם על ידי