סייף בטיחות – המומחים במכירת כספת ביתית עם כל התקנים הנדרשים

סייף בטיחות – המומחים במכירת כספת ביתית עם כל התקנים הנדרשים

מהם התקנים הנדרשים לכספות בימינו? האם כספת שנמכרת ב- 200 ₪ תוצרת סין בחנויות הכל בו הביתיות עומדות בתקנים? מדוע חשוב שכל כספת שתהיה תחת שימושכם תעמוד בהם? להלן כל המידע שאתם צריכים בשביל להבין באמת כיצד עובדת כספת ומה המשמעות של התקנת כספת לא תקינה שלא צפויה לספק למוצרים שלכם את ההגנה ברמה הנדרשת.

ההבדלים בין כספת ביתית פשוטה לכספת ביתית תקנית

על אף כי בתחומים רבים הפשטות לעתים ניכרת כטובה ויפה מהמורכבות, אין לזה מקום בתחום הכספות! אם אתם חושבים לסגור את הכספת בבנק ולהעביר את הרכוש שלכם לכספת שמצאתם בחנות כל בו ביתית ב- 200 ₪, תחשבו שוב. יש סיבה למחיר הזה, והיא נעוצה בהמון גורמים. ראשית כל, המנעול. מדובר, לרוב, במנעול סונולויד שהכנתו פשוטה ומוזילה את עיקר העלות. הוא מבוסס על בריח אחד שממוקם בראש תא הכספת. מכה קטנה בגג הכספת והמנעול מדוגדג ונפתח בלי קוד ובלי מפתח. בכספת תקנית חייבים להיות כמה בריחים במנעול ובשום אופן לא בריח בודד. כל בריח נפתח על ידי קידוד מספר נכון בקודן של הכספת.

גם אם בחלק מכספות הללו יש מפתח, הוא יכול לפתוח 1-2 בריחים מקסימום. את עיקר הבריחים פותח הקודן. שנית, הדפנות של הכספת. הן עשויות מחומר דק שניתן לפיצוח באמצעות ריסוק ושבירה ממושכות. שלישית, הכספת לא אפשרית לקיבוע חזק על הקיר. כאמור, בכספות תקניות כשלים אלו לא קיימים: הן עשויות מבטון מהול בזכוכית לבלימה מקסימלית של ניסור וקידוח, וכמובן שניתן להצמיד אותן לקיר כך שאי אפשר יהיה להזיז ולעקור.

רשימה של תקנים המצביעים על הכספת כתקנית

ראשית כל, דפנות עשויות מחומר מעכב קידוחים וניסורים. העיכוב צריך להיות ברמה כזו שאם הפורץ מנסר למשל 10 דקות או קודח בפרק זמן זה הוא מצליח לשרוט חלק קטן מעובי הדופן ומשלם בדיסק אלקטרוני שבור או מקדח מעוקם: ברמה הזו. תוצאה כזו ניתן להשיג רק אם הכספת מבוטנת, כלומר מתכת לציפוי המתכת ישנו בטון, ובתוך תערובת הבטון יש זכוכית, שהיא זו שמונעת ניסור באמצעות דיסק. שנית, מנעול מרובה בריחים. המנעול צריך לספק לכם המון בריחים שאת חלקם ניתן לפתוח עם קודן (מכני/ חשמלי) ואת חלקם עם מפתח. שלישית, מבנה היקפי מוגן. משקופי U מסביב לכספת, ומיני-משקופים מסביב ללשונית שלה למניעת דגדוג בעת ניסיון פריצה.

סייף בטיחות – כספות לבית בהתאמה אישית על פי תקנים נדרשים

בואו להסדיר כספות ביתיות של חברת סייף בטיחות וליהנות מכל היתרונות! רק כספות 100% תקניות לאחסון שאתם צריכים, מאחסון יהלומים ולתכשיטים ועד אחסון תרופות וכלי נשק. בואו להבטיח כי הכספת הבאה שלכם תספק לכם 100% בטיחות ותשמור על הרכוש שלכם כשהוא במצב בטוח. כספות לבית באיכות ישמרו גם על עצמן ככספות עמידות, יאפשרו לכם להחליף סוללות למנגנון האלקטרוני בקלות וליהנות מתפעול קל לכל אורך תקופת השימוש.

עשוי לעניין אותך גם: כספות איכותיות למכירה.

פורסם על ידי