סוגים של חדרי בריחה

סוגים של חדרי בריחה

חדר בריחה, או בשמו הלועזי, 'אסקייפ רום' הפך בשנים האחרונות לאחד מהבילויים האטרקטיביים שיש גם לילדים וגם למבוגרים.

כיום נהנים רבים מכל מה שחדר כזה יכול לאפשר כאשר באמצעות חדר זה אפשר להגשים מגוון פנטזיות תוך פעילות במרחב אטרקטיבי המדמה מציאות ויוצר חוויה רצופת אדרנלין, צחוק, פעילות פיזית וגיבוש.

בשל הפופולאריות של חדרים מסוג זה, ניתן לפקוד יותר ויותר חדרי בריחה ה]וזורים בכל רחבי הארץ. אבל איזה סוגים של חדרים ישנם? ומהן הפעילויות המתרחשות בהם? כל המידע בהמשך.

חדר בריחה הוא אופציה נהדרת למי שרוצה לבלות יום נפלא בין אם בבילוי סטנדרטי, ביום הולדת, ביום כיף, ואף במקרים של הצעות נישואין או יום רומנטי.

כיום מהצפון עד לדרום פזורים שלל חדרים כאלה ביניהם שלל סוגים של רעיונות וקונספטים שונים כגון:

מסתורין – חדרי בריחה מסתוריים מציעים חוויות המבוססת על סרטים מפורסמים כמו שודדי התיבה האבודה, שודיי הפיראטים ועוד. בחדרים ישנם שלל פעילויות ומצבים שיש לפתור, ביניהם: חידות, כוחות רשע שצריך להילחם בהם, מילוט משלל צרות ומבוכים ועוד. חדרים כאלה מבוססים חלקם על סרטי מסתורים והרפתקאות בעוד שישנם אף כאלה המתבססים על סרטי אימה שהפכו לסרטי קאלט. בין הסרטים תוכלו למצוא את 'שתיקת הכבשים', 'המסור', 'השטן משיקגו' ועוד.

אקשן אסקייפ רום שיש בו אקשן יכול להיות מבוסס על חוויות של שוטרים וגנבים, על בריחה ממבוכים, עוד אפשר למצוא חוויה מלאת אדרנלין של סוכני מוסד, רדיפה אחרי אוצרות ופתיחת כספות. חוויות מסוג זה מחדדות את המחשבה ומאפשרות פעילות יוצאת דופן שמתאימה לרבים.

הרפתקאות מימים עברו – ספינות פיראטים, הצלת נסיכה מטירה, מלחמה בדרקונים, מציאת התחיבה האבודה ועוד, כולן חוויות אותן מציעים חדרי בריחה המבוססים על אגדות. חדרים מסוג זה מתאימים בעיקר למשפחות וילדים והם מספקים חוויה יוצאת דופן מלאה הפעילות, צחוק, וגיבוש משפחתי.

מי שרוצה למצוא את חדר בריחה המתאים לו ביותר – חשוב שיכנס לאתרי האינטרנט המציגים את האפשרויות והחוויות, תוך שמלבד החדרים אותם הזכרנו ניתן למצוא חדרי מרוצי מכוניות טיטאניק, בריחה מחתונה, חדרי אימה ושלל הרפתקאות המתאימות להורים, ילדים, בני נוער קבוצות חברים, בין אם רוצים להעביר יחד את ימי החופש הגדול עד לחגיגה של שלל ימים מיוחדים ומאורעות משמחים!

פורסם על ידי