מרציאנו: החשמלאי של בת ים

מרציאנו בעבודה

מרציאנו בעבודה

פגישה עם ליאור מרציאנו, הנדסאי חשמל בהשכלתו ותושב בת ים, יכולה להציל חיים. בעוד הפרסומות של תקע ושקע מזכירות לנו כל הזמן כמה שחשמל הוא מסוכן, הוא עצמו בעבודתו נתקל כמעט בכל יום במערכות חשמל לקויות המסכנות חיים.

"טיפול ואחזקה לא תקינים של לוח החשמל של ביתכם או חוסר טיפול בכלל יכולים להוביל להצתת הלוח ולהתלקחות ביתכם בדקות ספורות", הוא מסביר, "אני תמיד אומר שעירנות מונעת אסון. אנשים צריכים לדעת שלוח החשמל הוא מאוד חשוב וקריטי ויש לטפל בו ולתחזק אותו ממש כמו כל מוצר חשמלי אחר".

תכנון תאורה נכון
תכנון תאורה נכון

הוא בן 33 עם ניסיון וידע מקצועי רב. מרציאנו מוסמך לחתום על תכניות חשמל גדולות ונרחבות ולתכנן מערכות חשמל לווילות, בתי עסק ומשרדים. הוא מטפל דרך קבע בתקלות שונות כמו קצרים, במציאת פתרונות לבעיות חשמל ואף בתכנון תאורה נכון. "המון אנשים לא יודעים לתכנן את מערכת התאורה בבית בצורה נכונה מבחינה העוצמה שלה", הוא מסביר. "תאורה לא נכונה תגרום למאמץ ראייה ומכאן לעייפות בצורה ישירה. תכנון נכון בעזרתי ימנע זאת".

מרציאנו מטפל גם בהארקות חשמל, בהגדלה לתלת פאזי, בחילוק לוחות חשמל בצורה נכונה והחלפתם, ועוד. "כשבניתי את העסק שלי החלטתי להציב מספר עקרונות לנגד עיניי", הוא אומר, "הראשון הוא יושר והגינות מול הלקוח. אני מאמין גדול בכך שהשיווק הטוב ביותר הוא לקוח מרוצה. העיקרון השני שמנחה אותי הוא בטיחות, בטיחות, בטיחות. והעיקרון השלישי הוא איכות העבודה. גם בפינות שלא נראות לעין, בלי קיצורי דרך. עקרונות אלו הם שבנו את שמי הטוב בענף".

מרציאנו זמין ולשירותכם 24/7 בעיר בת ים, וגם בחולון, אזור, ראשון לציון, באר יעקב, רחובות, יבנה, רמת גן, גבעתיים ותל אביב-יפו, במחירים נוחים, חיוך ואמינות חוצה גבולות. להתקשרות: ליאור מרציאנו: 050-8863308.

מרציאנו-והאוטו650

שקעים650

פורסם על ידי