מחפשים להחליף את הרכב? אלו האפשרויות העומדות לרשותכם

מחפשים להחליף את הרכב? אלו האפשרויות העומדות לרשותכם

מרבית הישראלים מעדיפים להחליף את רכבם אחת לכמה שנים ספורות, ומסיבות מובנות. תהליך ההחלפה של הרכב בו אנו משתמשים ברכב אחר, חדש או משומש, עלול להיות תהליך מבלבל ואף מייגע אלא אם כן מודעים למגוון האפשרויות היעילות העומדות לרשותנו כיום בעולם הרכב הישראלי. להלן כמה מהאפשרויות העיקריות והאטרקטיביות ביותר להחלפת הרכב, כל אפשרות והיתרונות שלה –

קניית רכב חדש – נתחיל במקרה הבסיסי והפשוט ביותר של קניית רכב חדש. במקרה זה נחסך מאיתנו החיפוש הסיזיפי באינטרנט אחר רכבים שונים מאותו דגם בו אנו מעוניינים, כל רכב והמאפיינים הייחודיים שלו וכו'. בבואנו לרכוש רכב חדש מהחברה ישנו מחיר אחד לדגם ואנחנו יודעים בדיוק מה נקבל. יתרון נוסף הוא האחריות- רכבים חדשים מגיעים עם אחריות יצרן בת כמה שנים לפחות, כך שאנחנו יכולים להיות רגועים בנוגע לתפקוד הצפוי של הרכב, כמו גם בנוגע לתיקונים יקרים ובלתי צפויים אשר מקורם בייצור הרכב ולכן יכוסו על ידי האחריות.

קניית רכב משומש בשוק הפרטי – האפשרות ה"הפוכה" במובן מסוים לרכישת רכב חדש מהחברה, היא קניית רכב משומש בשוק הפרטי. היתרונות במקרה זה כוללים מגוון רחב של רכבים מכל דגם, מה שמעלה את הסיכוי למצוא רכב במחיר אטרקטיבי יותר. רכבים ידועים בכך ששוויים יורד במהרה לאחר שהם יוצאים מהמפעל וכאשר אנחנו בצד של הקונה עובדה זו משחקת לטובתנו. בתמורה לכך, אנחנו צריכים כמובן לעבור חיפוש ארוך ולעיתים מתיש, וגם כאשר אנחנו מוצאים רכב וקונים אותו, תמיד קיימת הסכנה כי משהו ברכב אינו תקין, משהו שלא הצלחנו לזהות בטרם הרכישה וכעת עלול לעלות לנו ביוקר.

קניית רכב מחברות רכב  – ישנן המון חברות בישראל המציעות מכוניות למכירה ובהן דגמים שונים ורבים של רכבים חדשים ויד שניה הנמכרים במחירים שיכולים להתאים לתקציבים שונים ובתנאים אטרקטיבים. חברות אלו מציעות רכבים מיד פרטית (שניתן למצוא גם בשוק הפרטי), רכבי ליסינג אשר סיימו את תקופת הליסינג ונמכרים במחיר מופחת או רכבי חברה אשר היו בשמוש חברה וטופלו ביסודיות ומקצועיות.  היתרונות כאן הם רבים – ניתן למצוא מגוון רחב של רכבים למכירה במקום אחד, מדובר לרוב ברכבים חדשים יחסית אשר כאמור טופלו בצורה מקצועית ויסודית ולכן מצבם אמור להיות טוב, ניתן להנות מאפשרויות שונות של מימון ותמיד יש לאן לחזור אם צריך.

טרייד אין – אפשרות נוספת להחלפת הרכב היא עסקת טרייד אין – נותנים את הרכב הישן ומקבלים בתמורה רכב אחר (חדש או משומש), בדרך כלל בתוספת כספית מסוימת. אחד היתרונות של עסקאות טרייד אין הוא כי הן חוסכות עבורנו הרבה מאוד זמן, התעסקות וכאב ראש. חברת הליסינג שלוקחת מאיתנו את הרכב הישן שלנו מספקת לנו את הרכב החדש מתוך מגוון רחב של רכבים שיכולים להיות רכבים מהשוק הפרטי, רכבי לסינג או השכרה או רכבי חברה, וכך נחסך מאיתנו הצורך למצוא קונה לרכב שלנו ולחפש אחר רכב חלופי מתאים.

גלשו לאתר http://www.galileasing.co.il/ ומצאו מגוון רכבים יד שניה ופתרונות נוספים בתחום הרכב.

פורסם על ידי