מה כדאי לשלב בתוך ערכת מתנה ליולדת?

מה כדאי לשלב בתוך ערכת מתנה ליולדת?

חברתך הטובה ילדה תינוק בשעה טובה? אחותך, שאת כה אוהבת, התברכה בתינוקת חדשה? אם כן, זה הזמן לקנות ליולדת הטרייה מתנה מקסימה, בין אם מתנה שהיא מזכרת מהיום החשוב הזו ובין אם זוהי מתנה שימושית. תוהה מה כדאי לשלב בתוך ערכת מתנה ליולדת? הנה כמה רעיונות:

  1. סבונים מפנקים לאם החדשה – כל אישה, ובמיוחד אחרי לידה, אוהבת פינוקים שעושים טוב, נעים וגם ריחני. אין כמו סבונים ריחניים כדי לשמח את היולדת הטרייה, סבונים מצורות שונות ובריחות שונים. אלה יכולים להיות סבונים מוצקים בכל מיני גדלים או סבון נוזלי איכותי. אפשר לשלב גם וגם, כשכל סבון בריח שונה.
  2. מגבת לתינוק ומגבת לאם – מי שמחפשת מתנה ליולדת ותוהה מה אפשר לצרף לערכה, יכולה להוסיף גם מגבת קטנה ומגבת גדולה. אפשר להדפיס על כל אחת מהן את השם (על המגבת הקטנה להדפיס את שם התינוק ועל הגדולה את שם האם) או להשאיר אותן כפי שהן. יש לוודא שאלו מגבות איכותיות, מגבות שאינן דורשות כביסה מיוחדת מצד אחד אך גם מחזיקות מעמד לאורך זמן.
  3. חליפת בגד לתינוק או לתינוקת – גם אם רוצים להקדיש את ערכת המתנה כולה לאם הטרייה, אפשר לצרף לה מתנה קטנה לתינוק או לתינוקת. חליפת בגד, המתאימה לאותה העונה, היא מתנה נפלאה, אותה תשמח לקבל כל יולדת טרייה. לא לשכוח לצרף פתק החלפה.
  4. ספר או מגזין מעניין – למרות שהיולדת סביר שתהיה עסוקה מאד בתקופה הקרובה, ייתכן ותצליח למצוא פה ושם קצת זמן לעצמה. ספר טוב או מגזין מעניין המתמקד בתחום כלשהו, הרלוונטי לה, יכול להיות תוספת מצוינת לערכת המתנה.
  5. שובר מתנה לבחירה – מי שרוצה להפתיע את היולדת האהובה עם מתנה קצת אחרת ומצאה ערכה מושלמת, הכוללת בתוכה כמה פריטים, יכולה להוסיף לכל זה גם שובר מתנה של רשת בגדים, רשת תמרוקים או רשת ספרים למשל, כדי לאפשר ליולדת עצמה לבחור את המתנה שהיא רוצה. זהו פתרון מצוין ליולדת שיש לה הכול או כשלא יודעים במה לבחור מתוך המגוון העצום.

לסיכום

האפשרויות הן רבות ולפני שבוחרים מתנה ליולדת חשוב לבחון כמה מהן. יש לקחת בחשבון את תחומי העניין שלה וגם לשים לב לתקציב שהוגדר מראש. אפשר לשלב בין כמה פריטים מתחומים שונים ומומלץ מאד להשקיע גם באריזה עצמה ובעטיפת המתנה. לא לשכוח לצרף גם ברכה יפה.

פורסם על ידי