מדוע חשוב שיהיה שירות אחזקת מעליות?

מדוע חשוב שיהיה שירות אחזקת מעליות?

מעלית בבנייני מגורים, משרדים ובמבנים נוספים נועדה להקל על חיינו ולשפר משמעותית את איכות החיים שלנו. כיום, רבים גרים ועובדים בבניין רב קומות, לא ניתן לטפס ברגל עד לקומות הגבוהות, לכן מעלית היא מוצר חובה בבניינים הגבוהים, עם זאת חשוב לבצע בה תחזוקה שוטפת כדי להבטיח את תקינותה ולספק שירות חיוני לדיירים במבנה.

אחריות אחזקת המעלית מוטלת על ועד הבית

כיום בכל הפרויקטים של בנייה רוויה מעל 4 קומות ובמגדלי משרדים גבוהים, כמו גם במבנים מסחריים, ניתן למצוא לפחות מעלית אחת. הדיירים והמבקרים במבנה עושים במעלית שימוש תכוף, אך כל מעלית חייבת תחזוקה שוטפת בגלל הבלאי של רכיבי המעלית והמנוע. כמו כל מוצר חשמלי או הידראולי, גם למעליות יש רכיבים הסובלים משחיקה ובלאי, לכן כדי לשמור על חיי אדם ובטיחותם מוטלת אחריות על ועד הבית או בעלי המבנה לדאוג לחברה מקצועית המתמחה בשירות למעליות מכל הסוגים, בפריסה ארצית רחבה.

כדאי לדעת כי שירות מעליות כולל בין השאר שימון צירים ומכלולים שונים, חיזוק והידוק ברגים, כוונון מחדש של סגירת דלת המעלית, כוונון עצירת המעלית בקומות השונות, תיקון או החלפת רכיבים פגומים ושחוקים, איתור ותיקון יעיל ומקצועי בבעיות חשמליות שונות ועוד. כמו כן, השירות כולל החלפת שמנים וגירוז בהתאם לסוג ודגם המעלית, בדיקת חדר מכונות או ארון מכונה בהתאם לדגם, ניקיון יסודי של מכלולי המעלית למניעת תקלות, בדיקה מקצועית של פיר המעלית, כבלים וכדומה.

חברת מעליות המציעה שירותי תחזוקה מציעה חבילה כוללת ומקיפה של טיפול, אבחון ואיתור בעיות במעלית המותקנת במבנה, בין השאר החברה מבצעת גם שיפוץ קוסמטי מעלית בהתאם לדרישת הלקוח וצרכיו הייחודיים.

בטיחות מעל הכול

אמנם נדיר לשמוע בחדשות על תאונות מצערות בגלל מעלית שלא עברה תחזוקה נכונה ומקצועית, אך הסיכון קיים וללא שירות מקצועי של חברה מנוסה ואמינה, המשתמשים במעלית נמצאים בסיכון רב. את שירותי האחזקה למעלית מורשית לבצע רק חברה מקצועית ומוסמכת, לכן יש להקפיד על בחירת החברה, לברר אודותיה, לדרוש המלצות, לקרוא חוות דעת של לקוחות וכמובן יש להשוות הצעות מכמה חברות בתחום.

כדי ליהנות משירות מהיר וזמין ומאחזקה שוטפת על ידי אנשי מקצוע מנוסים, כדאי לבחור בחברה ותיקה ומוכרת המציעה שירות בפריסה ארצית רחבה, זמינות גבוהה וצוות טכנאים מוסמך ויעיל. כמו כן, רק חברה מובילה בתחום אחזקת מעליות מתחייבת לחלפים מקוריים וחדשים בלבד, לשירות מהיר, לביקורת כל חצי שנה כנדרש בחוק, וכמובן למחירים אטרקטיביים.

כדי להימנע מסכנה לחיי המשתמשים במעלית וכדי להימנע ממקרים כמו השבתת המעלית כתוצאה מתקלה, מומלץ לבחור חברה מקצועית המחויבת לסטנדרטים גבוהים, חלפים במלאי ולשירות אדיב ויעיל בכל קריאה ותקלה. השבתת המעלית עלולה לגרום לפגיעה משמעותית באיכות החיים, החברה מחויבת לבטיחות הדיירים והמשתמשים במעלית, לכן היא מציעה שירותי מעליות ברמה הגבוהה ביותר, ללא פשרות.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי