לפני שסוגרים על אולם אירועים – טעויות נפוצות של מתחתנים

לפני שסוגרים על אולם אירועים – טעויות נפוצות של מתחתנים

גם אם נדמה לכם שחשבתם על כל פרט ופרט, הפקת חתונה כוללת כל כך הרבה דברים להחליט, לתכנן ולסגור, כך שקל לפספס – הנה כמה טעויות של זוגות מתחתנים שכדאי לא ליפול איתן.

אתם כל כך מחכים ומייחלים לחתונה שלכם, משקיעים בה את מיטב המאמצים והכסף, בודקים בשבע עיניים עד שאתם מוצאים גן אירועים בבת ים שעונה לדרישותיכם או מעצבת אירועים שיכולה להפוך אולם אירועים ברחובות לממלכה קסומה, מרכיבים במשך שעות רשימת שירים לתקליטן ועורכים דיונים בלתי נגמרים על רשימת האורחים.

אבל פספוסים קורים, אם פרט ששכחתם או שלא ידעתם שכדאי להתעקש עליו. יש פספוסים שטותיים, אבל יש טעויות שכדאי מאוד להימנע מהם – מוכנים לרשימה?

לא בודקים רישיון עסק לאולם/גן האירועים

לא עוזרות כל אינספור הכתבות שנכתבו כשאולם אירועים זה או אחר סגר את שעריו במפתיע בגלל צו סגירה עקב היעדר רישיון לפעול, והותיר זוגות דומעים ומופתעים. עדיין זוגות רבים שוכחים לוודא שלאותם אולמות אירועים ברחובות – למשל, שמצאו חן בעיניכם יש לא רק גן מרהיב עין לקבלת פנים, שולחנות בצבע קרם, קייטרינג מהמם ועיצוב מעלף – אלא שיש להם גם רישיון עסק תקף.

שוכחים לערוך רשימת מגיעים

מספר המוזמנים הוא לא בהכרח מספר האנשים שיגיעו, וגם לא כדאי לסמוך על שאלות מקריות עם חלק מהאנשים, אחרת בסוף תגלו גן אירועים עם רבע כיסאות ריקים שסתם עלו לכם כסף. שבוע לפני החתונה תוודאו אישית עם כל מוזמן האם הוא מגיע, ועם מי (בן/בת זוג וילדים). את האינפורמציה צריך להעביר אל האולם או הגן שסגרתם (והקייטרינג), יומיים-שלושה מראש.

נושא האוכל לאורחים / קייטרינג

לאחרונה נחפשו למקרים שונים בנושא הגיינה וגני אירועים. במקרה מפורסם הוצא צו סגירה לבית עסק ידוע בתחום. במקום נמצאו לכאורה בעיות שונות כגון – מוצרי מזון שפג תוקפם, וליקויים שונים בתחום ההגיינה והבריאות. משרד הביראות ביצע במקום מספר בדיקות פתע. ואיך זה קשור אליכם? ובכן בידקו היטב בציציות של בית העסק אשר עימו אתם סוגרים על אירוע. אם מדובר בקייטרינג חיצוני – בקשו לראותו מאחורי הקלעים ובקשו להגיע לאירוע שלו. אם מדובר במטבח של האולם עצמו – בקשו לבקר בו והתרשמו בעצמכם. כמו כן, וודאי שיש להגיע לטעימות ושלאול חוות דעת של אנשים שכבר חגגו במקום. למגדלי ראש – הרימו טלפון למשרד הבריאות ובררו אצן הלקחים הממונים על התחום הזה. תנאים תבאורתיים ירודים עלולים לסכן את האורחים שלכם בחתונה – הימנעו ממצבים שכאלו. בקשו כמובן תעודת כשרות ובקשו לשוחח עם המשגיח. ככל שתרבו לבדוק כך תופתעו פחות ביום החתונה עצמו.

לסמוך יותר מדי על הצ'קים

לא כל חתונה מכסה את עלויותיה, בטח לא אם בחרתם ביום הכי יקר ודווקא אולמות אירועים בחולון לדוגמא בשיא העונה ועם מיליון ורבע שדרוגים בחתונה שכוללת גם הרבה מוזמנים לא קרובים במיוחד. תכננו את התקציב היטב, בלי הגזמות בלתי אפשריות, ובלי הסתמכות טוטאלית ועיוורת על האמונה ש"זה בסדר, הצ'קים יכסו".

התנהלות מול הספקים בזמן האירוע ולאחריו

זכרו שאתם צריכים להשאיר לספקים טיפים: תכננו מראש כמה אתם מתכוונים להשאיר ואל תשאירו את ההתלבטות לרגע האחרון, כשאתם בלחץ. דאגו לכמות מספקת של מזומן ולמעטפות, ולהביא אותן לאירוע כדי לחלק עם סיומו. זכרו שגם הספקים עלולים להיות רעבים, וחשוב לדאוג שגם להם תהיה אפשרות לאכול – דאגו לסגור זאת מול חברת הקייטרינג.

לתכנן יותר מדי דברים ביום החתונה

יום החתונה אינו נמשך לנצח, ויכול להיות מלחיץ ועמוס. אל תשאירו יותר מדי דברים לרגע האחרון ואל תתכננו סדר יום צפוף מדי. במיוחד אם בחרתם ללכת על חתונה בשישי בצהריים, חשוב שתהיו מתוכננים היטב, ושכל מה שאפשר לעשות יום-יומיים קודם אכן יתבצע לפני יום החתונה.

לשכוח לשתות ולאכול

נכון שאתם לחוצים או עסוקים מכדי לעצור, אבל זכרו לאכול ולשתות מים במהלך היום. רעב פוגע בהנאה, ואינכם רוצים להתייבש. כמובן, אל תלכו על אוכל כבד לצהריים לפני חתונת ערב, כדי לא להרגיש כבדים ועייפים.

חלק מן המידע במאמר הוא בשיתוף של ויה VIA EVENTS בית לאירועים בלב הפרדסים של נס ציונה – ויה

אירועי בוטיק מכל סוג, חתונות שישי בצהריים, כנסים עסקיים  |  לאירוע חתונה בלתי נשכח ברמת איכות נשגבת וגבוהה.

אם חיפשתם אולם אירועים בנס ציונה והסביבה? מצאתם! רלוונטי לכלל תושבי גוש דן והשפלה.

VIA ויה: למי שמבין באיכות לשמחות של פעם בחיים

פורסם על ידי