הקונדיטוריה שפתוחה גם בפסח

הקונדיטוריה שפתוחה גם בפסח

בימי חג הפסח קשה למצוא משהו אכיל, טעים וכשר מחוץ לבית. על מאפיות וקונדיטוריות אין מה לדבר, לכן ההפתעה הייתה רבה כשהתגלה כי קונדיטוריית עיני בבת ים תישאר פתוחה בכל ימי החג ותמכור מאפים כשרים לפסח. "כבר היום אנחנו ערוכים לפסח", מספרת בעלת הקונדיטוריה, יהל עיני. "אתמול היינו פה שעות רבות וצחצחנו את המקום וכעת אנחנו כשרים לפסח. יש לנו בורקסים במגוון מילויים: תפו"א, פטריות, גבינה ופיצה, עוגיות מצופות, לחמניות, עוגות יומולדת, עוגות קצפת ועוד, והכל כמובן כשר לפסח".

משפחת עיני פתחה את הקונדיטוריה בעיר לפני כ-15 שנים. "אנחנו חולונים והקהל הבת ימי הוא שכן טוב, זה קהל דומה לקהל הביתי שלנו. מדובר בלקוחות מאוד נאמנים, יש פה אנשים ש-15 שנה לא מוותרים ומגיעים שבוע-שבוע או אף יום ביומו, יש פה אנשים שגדלתי איתם".

יעל-עיני650

מדוע החלטת לפתוח בחג? פסח הוא הזמן הכי מתאים לחופשה מבחינת בעלי מאפיות.

"משום שזו מסורת משפחתית בת 15 שנים ויהי מה, עוד כשבני המשפחה שלי ניהלו את המקום תמיד תפעלנו את הקונדיטוריה בחג. כל שנה לא מאמינים לי שבכל שנה אנחנו פתוחים. חשוב לנו לתת מענה כל השנה ולא לתת ללקוחות הנאמנים שלנו לחפש מאפים במקומות אחרים, זה פתרון מושלם גם אם זה אומר שאני צריכה להתאמץ קצת יותר".

מה זה באמת אומר מבחינתך?

"לקראת החג הזה ביקרתי בהמון מפעלים בכל רחבי הארץ שעוסקים בדברי מאפה ללא גלוטן כדי למצוא סחורה ראויה, ולא היה קל. השנה מרבית המפעלים ששנה שעברה עבדו, לא עשו זאת השנה ולכן הקושי".

ומבחינת מחירים?

"לי זה עולה כפול, הכל ממש יקר, אבל זה שווה את זה. בהזדמנות זו אאחל חג שמח לכל לקוחותינו".

קונדיטוריית עיני, החרושת 9. שעות פתיחה בחג הפסח: 09:00-18:00.

 

 

עוגות-מקרר650

עוגות650

פורסם על ידי