הסרת משקפיים בלייזר

הסרת משקפיים בלייזר

אפילו אלה שמרכיבים משקפי ראיה מזה חמש שנים, עשר שנים וגם יותר, מרגישים בדרך כלל כי זוגות משקפי הראיה מפריעים בצורה כזאת או אחרת לשגרת החיים. אפילו אם משתמשים בעדשות מגע, לא מרגישים חופשיים לחלוטין כמו אנשים שרואים מצוין ללא משקפיים או עדשות. זו בדיוק הסיבה לכך כי הסרת משקפיים בלייזר הפכה לפופולרית כל כך. על מנת לבצע הסרת משקפיים נחוץ מרכז רפואי מהשורה הראשונה. אסותא אופטיק – כי על העיניים שלכם לא מתפשרים.

תיקון ליקויי ראיה בטכנולוגיה מתקדמת

מי שסובל מליקוי ראיה, גם אם הוא חסר ידע קודם ברפואה או בלייזר, יוכל להבין על נקלה כיצד הסרת משקפיים בלייזר יכולה להביא למהפך באיכות חייו. למרות כל השימוש בטכנולוגיה מתקדמת ומדויקת, כל טיפול באסותא אופטיק מתחיל בבדיקת התאמה. בודקים האם המטופל (או המטופלת) סובל ממחלה שעלולה להפוך את הטיפול למסוכן. בודקים האם הקרנית שבעין גמישה או קשיחה, דקה או עבה. מבצעים צילומים ובדיקות של העין מכמה זוויות ומכמה כיוונים. בהנחה שהמטופל נמצא מתאים וכשיר לעבור את הטיפול – אפשר להמשיך בטיפול שמשנה מעט את קרנית העין ומסלק את הצורך במשקפיים.

הסרת משקפיים: טיפול בקרנית ורואים בבהירות

השכבה החיצונית של העין נקראת בשם קרנית. הסרת משקפיים בלייזר נעשית תוך התמקדות בחלק הזה של העין. כאשר קרני האור נשברים בצורה מעוותת בתוך העין מופיעים ליקויים כגון קוצר ראיה או רוחק ראיה וטיפול בקרנית משיג את התוצאות המקוות. בעזרת הלייזר מבצעים הסרה מדויקת של שכבה דקה מהקרנית, כמו סוג של ליטוש עדשה. הפעולה הזאת מאפשרת למטופל לראות בבהירות ולמעשה – בחדות.

שבעה או שמונה מכל עשרה אנשים בממוצע יכולים לעבור הסרת משקפיים בלייזר ללא חשש. לאחר שעוברים בדיקת התאמה באסותא אופטיק הדרך לשינוי איכות החיים קצרה מתמיד. הטיפול לא ניתן לנשים בהיריון או לילדים וכן לאנשים החולים במחלות שונות (כדוגמת, סוכרת, קטרקט או גלאוקומה). למידע נוסף, למפגש עם צוות רפואי מנוסה ולשיפור הראיה שלכם – אסותא אופטיק. רק למומחים נותנים לטפל בעיניים, הסרת משקפיים בלייזר מהר ובבטחה.

פורסם על ידי