"המקום של רלי" במבצעים "חד פעמיים" לתושבי בת ים

לא צריך לנדוד לערים אחרות. הכל יש כאן

לא צריך לנדוד לערים אחרות. הכל יש כאן

בשנים האחרונות השתלטו על חיינו הכלים החד פעמיים. כיום ניתן למצוא כמעט כל כלי מטבח מסוג חד פעמי ומעוצב: סירים, תבניות, כלי הגשה, צלחות, כוסות יין ומה לא בעצם?

לקראת ראש השנה המתקרב אלינו בצעדי ענק – בעוד פחות מחודש, ביקרנו בחנות "המקום של רלי" כדי לבדוק כיצד ייראה שולחן החג שלכם. "שוק החד פעמי משתדרג מחג לחג, בכל חג ניתן למצוא סטים מדהימים שקשה לנחש בכלל שהם חד פעמיים", אומרת רלי, בעלת החנות, "לקראת ראש השנה קיבלנו ראנרים מיוחדים, קישוטי שולחן במגוון דגמים וצבעים, כלי הגשה במגוון גדלים והכל חד פעמי שאפשר עם תום השימוש לא לשטוף ופשוט לזרוק לפח. מעבר לזה, יש תבניות אפיה, סירים איכותיים וחד פעמיים שזה מוצר מאוד חזק ואמין".

ועוד היא אומרת: "מעבר למוצרים המדהימים והמגוון הבאמת רחב שיש בחנות, אני חושבת שזו בשורה לכל תושבי בת ים, לא צריך יותר לנסוע לראשון לציון או לתל אביב כדי לרכוש כלים חד פעמיים איכותיים. יש סחורה טובה בתוך העיר, קרוב לבית, שולחן החג כולו יכול להכיל כלים חד פעמיים ואף אחד לא יבחין בהבדל!".

פרחים-650

לאן תחום החד פעמי מתפתח?

"האמת שהספקים מפתיעים אותנו בכל פעם מחדש, ואנחנו כמובן אוהבים להביא ללקוחות שלנו את כל מה שחדש, יפה ושיקל על חייהם. כרגע יש מגוון רחב של כלים יפים, מחג לחג זה מתפתח. הדוגמאות, הצבעים, אין לזה סוף. זו תעשייה שמתחדשת ומחדשת מחג לחג".

מלבד מחלקה ענפה של כלים חד פעמיים, תוכלו למצוא בחנות מחלקה שלמה המוקדשת למסיבות: ימי הולדת, חינות, בת מצוות, בר מצוות ועוד. קישוטים ססגוניים, זרים, כלים חד פעמיים חגיגיים, בלוני הליום במגוון כיתובים שישמחו ויצחיקו אתכם הם רק חלק מהאקססוריז שיהפכו לכם את האירוע למסיבה אמיתית.

בנוסף, מחלקה שלמה מוקדשת לחדר החשוב ביותר בבית, המטבח, בה תוכלו למצוא כלי המטבח מכל הסוגים – מהבסיסיים ביותר ועד למעוצבים והמרשימים שיש: קופסאות פלסטיק, מוצרי חשמל, קערות מעוצבות, סטים מעוצבים לקפה, תה וסוכר, לסכו"ם ועוד. במקום תוכלו למצוא גם כל פריט לבית: מגוון שמיכות, מגבות, תיקים, מפצלים חשמליים, סוללות, מפות שולחן, מצעים, כריות שינה ויסקו, כריות נוי ועוד ועוד ועוד. בוא נאמר, שבידיים ריקות לא תצאו מכאן.

מבצע מטורף לראש השנה
מבצע מטורף לראש השנה

רלי, מה לקוחות הכי אוהבים לקנות?

"המון אנשים רוכשים תבניות חד פעמי, זה חוסך הרבה זמן ניקיון וכוח ועולה גרושים, וגם עציצי פלסטיק שנראים כמו הדבר האמיתי, מאוד מרשימים. יש לנו חומרי ניקוי ברמה מאוד גבוהה ומחירים טובים אז אנשים שבים לקנות אותם".

מה הכי נמכר בחנות?

"הכלים החד פעמיים ללא ספק וגם המוצרים במחלקת האפייה שלנו. יש לנו תבניות סיליקון מעוצבות, מזלפים, תבניות מאפינס צבעוניות ובאמת כל מה שצריך כדי לאפות בכיף במטבח".

ומה עם מבצעים לראש השנה? אצל רלי תמצאו המון מבצעים שווים לקראת החג. המבצע שיסדר לכם את שולחן החג הוא סט לעשרה סועדים הכולל כוסות, מפיות, צלחות למנה ראשונה ומנה עיקרית וסכו"ם (מזלג, סכין וכף) ומפה בצבע אחיד. והמחיר? רק 39.90 שקלים.

גם מתנות לחגים תוכלו למצוא כאן, חמסות מרשימות שיעטרו וישמרו על ביתכם, ואזות קלאסיות וצבעוניות, ואפילו מבצע חסר תקדים של שני סטים מצעים זוגי ב-150 שקלים בלבד.

קישוטים650

"המקום של רלי"

רחוב החרושת 9, בת ים

שעות פתיחה: א'-ה' 8:00-21:00, שישי 8:00-15:00

המקום-של-רלי650מוצרים-650רלי-א650

 

פורסם על ידי