היתרונות של סלון שהוא פינתי

היתרונות של סלון שהוא פינתי

מערכת ישיבה היא האלמנט הכי חשוב ומשמעותי בחלל הסלון שלנו, בחירה שלה תכתיב את כל הטון העיצובי של החלל. מערכת ישיבה תתפוס מקום רב בחלל ולכן גם תהייה דומיננטית ומשפיעה. חשוב לבחור את מערכת הישיבה המתאימה ביותר לחלל שלכם, ובמידה ומדובר בחלל קטן יחסית, כדאי לבחור במערכות ישיבה פינתיות, שכן הן חוסכות מקום רב.

מערכת ישיבה שהיא פינתית, לעומת הספות הקלאסיות שמסודרות על פי סט, יש לה יתרונות בולטים רבים. לפני הכל, החיסכון בחלל שהוא משמעותי ובנוסף, היא מאפשרת נוחות מרבית לכל הדיירים. הפינות המעוגלות שלה מאפשרים לאדם נוסף לשבת עליה וכך ניתן לנצל את הפינה של החלל למקום ישיבה אסטרטגי במיוחד שמשקיף על כל החלל.

יתרונות נוספים של סלון פינתי

בשנים האחרונות יש נטייה רבה בכל העיצוב הביתי לדחות את הסלון המסורתי שכולם גדלו עליו ולרכוש סלון, מערכות ישיבה פינתיות או להבדיל ספות מעוצבות, כורסאות וכל זה בעיצוב אקלקטי ומיוחד. בנוסף לזה, יש טרנד גדול גם של שילוב של מערכת פינתית יחד עם אקססוריז רבים ואביזרים כמו לדוגמא, הדומים לרגליים, פופים על המרבד, כריות פזורות על הספה, ועוד מגוון של אלמנטים שמוסיפים צבע ועניין לחלל.

החלל העצום שנגלה לנו לפתע

מערכת ישיבה פינתית היא נוחה במיוחד, כך שהיא מאפשרת חשיפה רבה של החלל, לא תמיד תרצו לשים את שולחן הקפה באמצע החלל, והנה נפתח לכם שטח סלון גדול ומרווח, מערכת הישיבה הפינתית תהה צמודה לקיר ולפינת החלל ותספק לכם את כל השטח שתרצו להתפרס על השטיח או על הפרקט, להניח את העולל על משטח פעילות, לעשות  בעצמכם התעמלות בשטח שנגלה, לשחק משחקי קופסא לעשות יחד פאזלים גדולים ועוד. מערכות ישיבה קלאסיות לא מאפשרות זאת, הן חוסמות וסוגרות את החלל מכל עיסוק אחר וכל שתוכלו לשעות בו הוא בעיקר לנוע הוא מהכורסא לספה וחזרה.

בדים והרמוניה פינתית

סלון שהוא פינתי יכול להגיע במגוון של בדים, פשתן, כותנה וגם עור. כל סוג של בד שתבחרו יאפשר לכם להמשיך לזרום עם הבחירה יחד עם הגוונים של הספה, עם הטקסטורות והדגמים. תוכלו באמצעות הסלון הפינתי להגדיל משמעותית את החלל וליצור זרימה הרמונית ונעימה בחלל של הסלון. על מנת שתעשו את הבחירה המושלמת, חשוב אם כן שמערכות ישיבה פינתיות יהיו עשויות מחומרי גלם איכותיים, שיעניקו לכם את הנוחות המרבית, שתוכלו להתפרס עליהן לאחר יום עבודה ולהתמסר לרוגע ולשלווה ובעיקר לנוחות הגדולה של מערכת ישיבה פינתית.

פורסם על ידי