הזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימה

הזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימה

גם אם השעה היא מאוחרת בלילה עדיין ניתן להשיג בעל מקצוע שיגיע אליכם ויטפל בתקלות שונות. אם מדובר על תחום האינסטלציה אז ישנן חברות שונות שרמת הזמינות שלהן היא גבוהה מאוד וניתן לסמוך עליהן במאת האחוזים.

מתי מזמינים אינסטלטור

הזמנה של אינסטלטור מומלץ יכולה לקרות בשני מקרים:

  • כשמדובר על הזמנה שנעשתה מראש על מנת להתקין מוצר כל שהוא, החלפת ברז או אפילו שיפוץ חדר אמבטיה כולל.
  • מקרה חירום של סתימה, דליפה או נזילה של מים ממערכת הצנרת הכללית.

ככל שמדובר על האפשרות השנייה כדאי להיות מצוידים מראש במספר טלפון של בעל מקצוע שתוכלו להזמין ברגע האמת.

מה נעשה במצב של סתימה רצינית

כאשר אנו נתקלים במצב של סתימה רצינית לא מומלץ לנסות לטפל בה לבד ורצוי להזמין מיד בעל מקצוע. הזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימה עדיף שתתבצע תוך הכרה מראש של בעל מקצוע. אם אתם לא מכירים אחד כזה אז כדאי להירגע ולהתקשר אל אורן רדה – אינסטלטור אמין ומקצועי בתל אביב שיגיע במהירות.

היות שמדובר על מקרה חירום , לא כדאי להמתין לבוקר שכן הסתימה עשויה להחמיר עד אז. אם הסתימה התגלתה בשעות היום אז המצב הוא יותר פשוט שכן מרבית החברות פועלות בשעות אלו ולא תהיה בעיה למצוא בעל מקצוע. הכלים בהם משתמש אינסטלטור גבעתיים הם המתקדמים ביותר וכוללים מצלמות ביוב, אמצעים לאיתור נזילות, כלים לפתיחת סתימות קשות ועוד.

האם ניתן לפתוח כל סתימה

כל סתימה ניתנת לסתימה בסופו של דבר אך רק בעל מקצוע שמצויד בכלים המתאימים יוכל לבצע זאת. אמנם ניתן לנסות לטפל בסתימות קלות בעצמכם, אך בדרך כלל הסתימה תחזור עבור זמן מה. אם בכל זאת תרצו לטפל בסתימה לבד אז הנה כמה שיטות אפשריות:

  • מומלץ לשפוך בלי קשר פעם בשבוע קומקום של מים רותחים אל תוך פתח הביובים השונים בבית. פעולה זו תסייע לעבודה תקינה של הביוב.
  • אפשר להשתמש בפומפה המסורתית שלעיתים תסייע בפתיחה של הסתימה.
  • ניתן גם להשתמש בחומרים שונים שנועדו לפתיחה של סתימות. חומרים אלו הם מסוכנים ויש לנהוג בהם בזהירות רבה ורק על פי ההוראות.

בכל מקרה עדיף לפנות אל בעל מקצוע להשלמת הפעולה.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי