את האירוע הבא שלכם אתם יודעים איפה לעשות?

את האירוע הבא שלכם אתם יודעים איפה לעשות?

יש הרבה מרכיבים המשפיעים על הצלחתו של אירוע, מהקונספט הנבחר דרך העיצוב ועד החוויה הקולינרית. אחד הגורמים שמשחקים תפקיד משמעותי בהפקת אירוע מנצח, הוא האזור הגיאוגרפי בו יתקיים האירוע. הקונטקסט הפיזי של המקום קריטי להגעה של האורחים וכן, משליך על האווירה והאופי של האירוע.
מתלבטים היכן לחגוג? לפניכם כמה דברים שחשוב לשקול מראש בבואכם לבחור לוקיישן לחגיגה, ממיקום על המפה ועד סוג המקום.

קרוב לבית או רחוק מהבית?

יש חוגגים שמעדיפים לקיים אירוע כמה שיותר קרוב לבית, כדי להתארגן בבית ולהגיע לאירוע רעננים ככל שאפשר. אירוע קרוב לבית הוא גם אירוע אותנטי, שמשקף במידה רבה את סביבת החיים שלכם. לעומת זאת, יש מי שמעדיפים לקיים אירוע במקום ששונה לחלוטין מהמקום בו הם גרים מבחינת סביבה ואווירה – למשל, הם גרים בעיר ורוצים לחגוג בכפר או לפחות במקום שמביא את החיבור לטבע לתוך העיר או גרים בפריפריה ומחפשים את הקצב המהיר ואת המרכזיות. כמובן שיש את הגרים מחוץ לעיר אשר רוצים להרגיש את העיר הגדולה. כאן יתחיל תהליך של בחירת אולמות אירועים במרכז או בעיר גדולה אחרת תלוי בקרבה ובהחלטה שלכם כמובן.
בקיום אירוע רחוק יחסית מהבית, כדאי לבחור מקום המציע סוויטת VIP להתארגנות והתרעננות בטרם האירוע – פתרון אידיאלי למי שמגיע מרחוק וגם למי שמחפש להתפנק לפני או במהלך האירוע. בכל מקרה, כדי להחליט סופית מה מתאים לכם, חשוב לתזמן את ההגעה לאולם ולבחון אם מדובר בזמן הגעה ריאלי.

נגישות גבוהה או פתרון תחבורתי

אף אחד לא רוצה לגלות שאורחים פספסו את האירוע שלו, מפני שהיה להם מורכב או רחוק מדי להגיע לחגיגה. ניתן לבחור אירוע במיקום טוב באמצע, על פי אזור המגורים של מרבית האורחים או מקום שנושק לערוצי תחבורה מרכזיים – כבישים ראשיים או קרוב לקווי אוטובוס, תחנת רכבת.
אם רוב האורחים גרים במרכז, כמובן שיהיה להם נוח יותר להגיע לאירוע המתקיים בערים במרכז, כמו למשל, בראשון לציון. מומלץ לבחור מקום המציע גם הסדר חנייה נוח לאורחים וניתן גם לדאוג לאורחים להסעה מאורגנת מנקודות איסוף שונות. בדרך זו, תוכלו להבטיח שהם יגיעו לאירוע בקלות וישובו בנוחות לביתם.

גודל, סגנון והאווירה המועדפת

בבואכם לבחור מקום לאירוע, שימו לב לסוג המקום – האם זה גן אירועים בסביבה ירוקה או אולם אירועים בלב העיר, מה גודל האולם או הגן, האם מדובר בחלל של אולמות אירועים שהוא אחד בתוך קומפלקס עם מספר חללים כך שניתן לבחור לפי גודל ומספר המשתתפים או בחלל שהוא היחיד במקום כולו.

בדקו האם העיצוב הוא מודולארי וניתן לשנות אותו לפי הקונספט הנחשק, האם המקום מתכתב באופן ישיר עם הסביבה או להפך – מייצר אשליה של מקום אחר לגמרי. כמו למשל, של טבע ושלווה בכרך הסואן.

נושאים נוספים שכדאי לבחון מראש הם – במקרה של חתונה, היכן מתקיימת החופה, באירוע מכל סוג – האם יש חלל ייעודי לקבלת פנים, האם המקום כולל במה למופעים, רחבת ריקודים, שולחנות להסעדה, בר משקאות עשיר, מטבח מאובזר היטב וכדומה. קחו בחשבון את גודל המקום לפי גודל וסוג האירוע – האם זה אירוע בוטיק אינטימי או להפך, אירוע גדול ורב משתתפים.

מומלץ לצאת לסיור מקדים ולספוג את האווירה של המקום (רומנטית, קלאסית, אורבנית), להתייחס לפרטים הקטנים שעושים הבדל גדול – צמחייה עשירה, גופי תאורה מרהיבים, פינות ישיבה מסוגננות ועוד. שימו לב, שכיום ניתן למצוא הרבה אולמות אירועים שמשלבים גם גן אירועים בסגנון אורבני מלבלב וירוק המקנה תחושה של כפר באמצע העיר וכך ליהנות משני העולמות באולם אחד.

בחרו מקום לאירוע שישקף את מה שדמיינתם, רצוי אולם מרכזי על מנת שיהיה לכולם נוח ופשוט יותר להגיע. הקפידו על מקום באיכות הגבוהה ביותר, בסגנון המבוקש ובאווירה סוחפת ומושקעת.

פורסם על ידי