אלו המתנות היחידות שישרדו את מבחן הזמן

אלו המתנות היחידות שישרדו את מבחן הזמן

כולנו אוהבים לתת ובעיקר לקבל מתנות, אך לא פעם אנו זוכים למתנה פחות שימושית עבורנו או למתנה שאינה מצליחה לשרוד את מבחן הזמן ולאחר תקופה קצרה היא כבר אינה שימושית ולרוב תסיים את דרכה בפח האשפה. יחד עם זאת, יש גם מבחר מתנות מקוריות ושימושיות השורדות את מבחן הזמן, לכן כדאי לחפש אותן ומומלץ בחום להשקיע במתנות מקוריות ובעלות ערך, במקום עוד מתנה כדי לצאת לכדי חובה.

לרוב, אנו קונים מתנות לאחרים, בעיקר לימי הולדת, הן לבני המשפחה הקרובה והן לחברים טובים, לקולגות בעבודה וכדומה. יש אירועים מיוחדים בחיים כמו יום הולדת עגול בהם כדאי להשקיע במתנות מקוריות ובעלות משמעות וערך. כמו כן, כאשר רוכשים מתנות כדאי לחפש פריטים שימושיים או בעלי ערך שיצלחו את מבחן הזמן, לכן מתנות רגילות כמו סדנת אלכוהול, שובר למתחם ספא וטיפול מפנק, סמארטפון חדש ומשוכלל וכד' הן באמת מרשימות ויקרות אך הן מיועדות לתקופה של שנתיים עד שלוש בלבד. גם מתנות כמו מארזי שי עם דברי מתיקה ויין אולי ישמחו את מקבל השי, אך תוך יום או יומיים המתנה נעלמת ושוכחים ממנה.

תכשיט עם שמות או תמונת הילדים

תכשיט מהווה דרך נפלאה להוקיר תודה לאדם אהוב וחשוב בחיים, אפשר להעניק תכשיטים שונים גם כמתנת יום הולדת לבת הזוג, לבן הזוג, לילדים, להורים וכדומה. אחת המתנות המקוריות ששורדות את מבחן הזמן היא תכשיט בעיצוב אישי עם שמות הילדים או הנכדים. כך לדוגמה אפשר להזמין שרשרת אינפיניטי מצופה בזהב 18 קראט עם שמות הילדים בשיבוץ אבני חן או סברובסקי.

אפשר לרכוש גם שרשרת עם תליון זהב או כסף הנפתח ובו תמונות של הילדים, של בני הזוג וכדומה.

שמיכה בעבודת יד עם הדפס של הילדים ו/או הנכדים

שמיכה מעוצבת בסגנון טלאים מבדים איכותיים עם הדפסים מדליקים של תמונות הילדים או הנכדים היא ללא ספק מתנה בעלת ערך השורדת גם את מבחן הזמן. שמיכה היא בראש ובראשונה פריט שימושי כיוון שניתן להתכסות בה בערב קר או בלילה, אפשר גם לתלות אותה כתמונה מקורית על קיר מרכזי בחדר שינה או בפינת האוכל.

שובר לצילום משפחה בסטודיו מקצועי

שובר לצילום משפחתי הוא מתנה איכותית ומקורית שכולם שמחים לקבל. צילום משפחה בסטודיו מאובזר מאפשר לבני המשפחה לבלות יחדיו וליהנות מיום צילומים חווייתי וממזכרת מרגשת לכל החיים. את הצילומים הטובים ביותר מאגדים באלבום תמונות משפחתי וכך אפשר לתעד את ההיסטוריה של המשפחה וליהנות ממזכרת לדורות הבאים.

צילום משפחה כדאי לבצע רק בסטודיו Photofairy של הצלמת המוכשרת לימור אהרון. הסטודיו המוביל מתמחה בצילומי משפחה, הריון, תינוקות ובוק בת מצווה. אפשר להזמין שובר ליום צילום של המשפחה כמתנה מקורית ובעלת ערך להורים, לסבים ולסבתות ולקרובי משפחה נוספים.

צילום: לימור אהרון

פורסם על ידי