איך להיות גרפיקאי?

איך להיות גרפיקאי?

יש אנשים שמגיעים לתחום מכל מיני כיוונים וסיבות. יש כאלו שזה תמיד היה חלום אצלם, לעצב לוגואים, פרסומות, אתרי אינטרנט, ברושורים או פלאיירים, ספרים או כל דבר אחר ויש כאלו שרוצים להיכנס לעולם ההייטק וחושבים על דרך יצירתית שהם יוכלו בה גם לבטא את עצמם ואת האמן שבהם וגם להתפרנס מצוין. יש כאלו שכבר עוסקים שנים רבות בתחום מסוים ורוצים לעשות שינוי ויש כאלו שמתחילים עכשיו את החיים האמיתיים, אחרי הצבא או הטיול הגדול שהם תמיד חלמו עליו ועכשיו הם צריכים להכריע לאיזה כיוון לפנות. גרפיקה היא תחום שמושכת רבים ואכן, גרפיקה יכולה להיות מקצוע מכניס ועם זאת מעניין מאוד, מקצוע שאפשר לעבוד בו כעצמאיים או כשכירים ורבים לא יודעים איך להיכנס לתחום.

מה זה עיצוב גרפי?

רגע לפני שניגע באפשרויות השונות של איך להיות גרפיקאי חשוב שנבין מהו עיצוב גרפי. עיצוב גרפי הוא שילוב של טקסט ותמונה שהמטרה של השילוב הזה הוא העברת מסר כלשהוא. הוא יכול לשמש למיתוג של עסק כשרוצים להעביר את סט הערכים שלו דרך אלמנט עיצובי והוא יכול להיות יצירה של פרסומת שתגרום למי שנחשף אליה להרגיש משהו. עיצוב גרפי הוא תחום נרחב שכולל קודם כל למידה של חוקים שונים בעיצוב אך הוא כולל כמובן גם את לימוד התוכנות עצמן – פוטושופ, אילוסטרייטור, אינדיזיין ואחרות. ואיך אפשר ללמוד את התחום? איפה כדאי ללמוד?

ללמוד במכללה או בבית ספר לעיצוב

האופציה הראשונה היא ללמוד גרפיקה במכללה שמלמדת את התחום, יחד עם עוד תלמידים. זה יכול להיות טוב אך יש את החסרונות שחשוב למנות כאן. ראשית, לא כל אחד יכול ללמוד בקצב שלו אלא כולם מתקדמים ביחד ומי שלא עומד בקצב, נשאר מאחור. שנית, למכללה או בית ספר צריך להגיע מה שאומר התארגנות, עמידה בפקקים או נסיעה בתחבורה ציבורית על כל המשתמע מכך, חיפוש חנייה ותשלום וכל מה שמסביב. בנוסף, זה מצריך בדרך כלל ויתור על שעות עבודה או יציאה מוקדמת מהעבודה ואי אפשר "להזיז" שיעור גם אם לא יכולים להגיע.

הפתרון – לימוד אחד על אחד עם מורה פרטי במכללת סולו!

אז איך להיות גרפיקאי בדרך הפשוטה ביותר והמקצועית ביותר? ללמוד אחד על אחד עם מורה פרטי אבל… דרך האינטרנט. מכללת סולו גרפיקה ממוחשבת היא המכללה החלוצה בתחום, מכללה ששיטת הלימודים בה היא באמצעות תוכנה ייחודית בה כל אחד יכול לראות את מסכו של השני ממש כמו בשיעור פרונטלי. הלימודים מתקיימים בשעות הנוחות למורה ולתלמיד ואין צורך לוותר על שעות עבודה, ההתקדמות היא בקצב של התלמיד ואם צריך לדחות שיעור – זה מתבצע ללא כל בעיה. אז אל תעמדו בפקקים ואל תחפשו חנייה אלא שבו עם כוס קפה ומחשב ותתחילו ללמוד – רק במכללת סולו!

פורסם על ידי