איך לבחור את הצבע הנכון בתוספות שיער

איך לבחור את הצבע הנכון בתוספות שיער

תוספות שיער יכולות להפיח חיים חדשים למראה החיצוני של כל אישה, בכל שלב בחיים ואפילו בכל מצב של השיער. באופן טבעי, ראוי לציין שאין תחליף לאורח חיים בריא ונכונות לשנות את התזונה ולאזן את הגוף בעזרת תוספי תזונה ועוד על מנת שהשיער יצמח בריא ותקין. אך במידה ויש רצון להוסיף נפח ואורך לשיער באופן מיידי – תוספות שיער מהוות את הפיתרון האופטימלי. ראוי לציין שעל מנת שהתוספות ייראו טבעי, חשוב מאוד למצוא את הגוון המתאים ביותר. יש נושאים נוספים שכדאי להקדיש להם תשומת לב רבה, אך כעת נדון באופן ספציפי על הצבע, הגורמים המשפיעים עליו והדרכים לבחור צבע באופן מושכל.

מה משפיע על הצבע של תוספות שיער?

כאשר בוחרים בתוספות שיער בתור הדרך האולטימטיבית לשדרג את מראה השיער, חשוב מאוד לעשות זאת באופן שיאפשר לשמור על מראה אחיד בכל עת. אחד הגורמים המאפשרים זאת באופן כללי זה בחירה בצבע שיער המתאים למטרות שלכם. הצבע משתנה לאורך הזמן, בעיקר כאשר גם השיער הטבעי צבוע. יש צורך לשמור על  אחידות הצבע כאשר הוא נשטף לאט לאט. כמו כן, במידה והשיער נהיה אפור במידה זו או אחרת, יש  לשמור גם על כך שהתוספות לא יבלטו בצבען הססגוני מדי.

מאפיינים של תוספות שיער מושלמות עבורכם

על מנת ליצור את המראה החיצוני האופטימלי, חשוב לשים לב לא רק לצבע של השיער, אלא לאיכות הכללית שלו. האיכות מוגדרת במידה רבה על ידי הטבעיות של השיער. כלומר, השיער האידיאלי הוא זה שהצבע שלו מתאים לצבע שלכם מלכתחילה. מאפיין נוסף הוא "בתוליות" השיער, כמה עיבודים כימיים וצבע הוא עבר לפני שנגזז ונהיה תוספות שיער בשבילכם. במדינות רבות עדיין מקובל לגדל צמות ארוכות ולעיתים למסור אותן למטרות שונות. צמות של נשים צעירות שחיו בתנאים אקולוגיים טובים, לא צבעו אותו ולא ייבשו יותר מדי בפן, התקלחו במים נקיים וכו' – כל זה מאפשר לקבל את השיער האיכותי ביותר עבור תוספות השיער.

מה יכול להציע לכן אמן מקצועי בתחום השיער?

אמן מומחה בתחום תוספות השיער יכול ליצור תוספות שיער עם גוונים, כאלה שיוצרים תמונה מאוד אסתטית, מעברים עדינים ולא בולטים לעין, כאלה שיחד יוצרים תמונה אחידה ונעימה לעין, שהמעברים בה לא חדים, השיער נראה אסתטי. על מנת להשיג את המטרה זו, השיער של התוספות לא חייב להיות זהה לצבע השיער הטבעי, אך הוא צריך להיות הרמוני איתו, כך שניתן לראות כאן מעין אלמנט אמנותי, של ציור אמיתי. על מנת להגיע למטרה זו, על אמן השיער להיות קרוב מאוד לתחום האמנות ולעשות את עבודתו מתוך הערכה לאמנות של השיער, ולא רק בתור הליכים מוגדרים מראש.

כך תשמרו על צבע תוספות השיער לאורך זמן

מעבר לבחירה בצבע הנכון, תוספות שיער דורשות גם תחזוקה שמאפשרת לשמור על החיבורים וגם על הצבע, במידה ונעשה עיבוד כלשהו. ובמידה ותוספות השיער הן בתוליות לגמרי, עדיין חשוב לתחזק אותן בעזרת תכשירים מתאימים ומותאמים לצרכים הייחודים של תוספות שיער שונות. כדאי להיות זהירים בעזרת שחייה בים ובבריכה (למרות שחיבורים איכותיים מאפשרים את כל הפעילויות האלה ללא כל הגבלה). גורם נוסף הוא ביקורים קבועים אצל האמן שיצר את התוספות עבורכם, משום שהוא ידאג לכך שהצבע יישאר ויהיה תואם לצבע השיער הטבעי. תכשירים שונים לטיפוח יומיומי יאפשרו לשמור על השיער מוזן, יפה וזוהר וליצור את המראה שכל אישה חולמת עליו כשהיא מגיעה לעשות תוספות שיער.

פורסם על ידי