איזו מדפסת מתאימה למשרד הביתי?

איזו מדפסת מתאימה למשרד הביתי?

הקמתם עסק קטן ואתם משתוקקים לסדר לעצמכם משרד, או לכל הפחות פינת עבודה. מכאן תעבדו בנחת, תוציאו מיילים ללקוחות ותשלחו חומרים שיווקיים או הצעות מחיר. השאלה היא איך תבחרו את המדפסת הנכונה ואיך מתחזקים אותה גם בשגרה. הנה הטיפים החשובים בשבילכם.

1 – מדפסת, פקס או מכונת צילום?

השאלה הראשונה היא שאלה שהתשובה עליה תשפיע על הנוחות שלכם בצורה ניכרת. כשאתם בוחרים מדפסת נסו לחשוב מראש אם יש פונקציות נוספות שבהן תעשו שימוש. למשל, האם ייתכן שלצד מדפסת טובה אתם צריכים גם מכונת צילום, סורק או אולי פקס? אם כן, יש שפע של מדפסות משולבות שיוכלו לעשות את העבודה. לרוב הן אף מדפסות רשת שאינן דורשות מקום על שולחן העבודה שלכם ומדפיסות גם כשאתם נמצאים בחדר השני. מדפסות מהסוג הזה יכולות לפעול באמצעות טונר או באמצעות דיו למדפסת, וזו בדיוק הנקודה הבאה.

2 – מדפסת דיו או לייזר?

על פניו מדפסת לייזר היא אידאלית, בעיקר משום שהיא מהירה יותר. אלא שגם המהירות לא תמיד קריטית, בוודאי אם העסק שלכם קטן וצרכי ההדפסה שלכם מינימליים. הקצב חיוני לארגונים גדולים עם הדפסה בהיקפים גדולים, ואם יש לכם אפשרות לחסוך כסף ולרכוש מדפסת דיו תגלו שגם היא עושה את העבודה היטב. כדאי לזכור שכשאתם בוחרים טונר למדפסת או ראשי דיו אתם צריכים גם לבחור בין הדפסה בצבע אחד (זולה יותר) לבין הדפסה צבעונית, שתעלה לכם יותר, כמובן.

3 – קצב העבודה שלכם

הנושא האחרון הוא קצב העבודה שלכם, והוא ישפיע גם על בחירת המדפסת וגם על עלויות התפעול והתחזוקה שלה. במילים אחרות, אם אתם מדפיסים כמות אדירה של חומרים (על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על חומרים מקצועיים ושיווקיים) אתם זקוקים למדפסת חזקה, מהירה ואיכותית. עם זאת, המחיר שלה יהיה קצת יותר גבוה ובהתאם תזדקקו לראשי דיו או טונרים בכמות גדולה יותר. במצב הזה כדאי לבצע סקר שוק, להבין מה החלופות ולתכנן גם שני צעדים קדימה, את עלויות הרכישה של הטונרים וראשי הדיו, ואת הכמויות להן תידרשו. כך תדעו לאן אתם הולכים, כמה זה עומד לעלות לכם ואיזו מדפסת היא המשתלמת והטובה ביותר עבורכם.

צילום: depositphotos

פורסם על ידי