רוכב אופנוע בלי רישיון ברח מהמשטרה – החליק ונתפס

תמונת המחשה | צילום: שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום: שאטרסטוק

שני אחים, אחד בן 38 מבת ים והשני בן 27 מרמת גן, נעצרו אמש (שני) בחשד לביצוע עבירות תעבורה קשות. לפי החשד, אחד מהם נהג בזמן פסילה ואילו השני רכב על אופנוע ללא רישיון נהיגה.

הכל החל בשבוע שעבר, אז היה האח הצעיר מעורב בתאונת דרכים בגינה נפסל רישיונו ל-60 יום במסגרת שימוע שנערך לו. עם זאת הותר לו רק להוציא את האופנוע שלו ממקום אחסונו לצורך תיקון האופנוע. שני האחים הגיעו למגרש בו היה מאוחסן האופנוע, וכיוון שנאסר על האח הצעיר לרכב עליו, הוא ביקש מאחיו הגדול שירכב על האופנוע לבת ים – על אף שאין לו רישיון נהיגה לאופנוע, ואילו הוא ינהג ברכבו של האח הגדול לבת ים.

כאשר הגיעו השניים לבת ים, הבחינו בלשי התנועה של מרחב איילון ברוכב אופנוע שאופן רכיבתו עורר את חשדם. הבלשים סימנו לו לעצור אך הוא נמלט מהמקום. בתום מעקב קצר, נעצר רוכב האופנוע לאחר שהחליק ממנו. האופנוע הושבת (שוב) למשך 30 יום.

בבדיקת המשטרה התברר כי הרוכב (האח הגדול מבת ים) עלה על האופנוע ללא רישיון נהיגה, ואילו אחיו הצעיר נהג ברכב למרות שרישיונו נפסל למשך 60 יום מספר שעות קודם לכן. השניים הובאו לשימוע בפני קצין התנועה אשר שלל את רישיון הנהיגה שלהם למשך 30 יום כל אחד, ובתום חקירתם באגף התנועה במחוז ת"א השניים יזומנו לשיפוט מהיר בהמשך.

פורסם על ידי