קטטה בין שתי חבורות נוער הובילה לדקירת נער ברח' בר אילן

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

לפני כמה ימים דיווחנו כאן כי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בת ים הוזעקו בלילה שבין חמישי לשישי (13 באוקטובר), בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר, לרחוב בר אילן בבת ים בעקבות דיווח על נער הפצוע מדקירות.

כעת מדווחת משטרת מרחב איילון כי קטטה בין שתי חבורות נוער, האחת מיפו והשנייה מחולון, היא שהובילה לדקירת הנער בבת ים. מסתבר כי ביום שישי לפנות בוקר התקבל דיווח על קטטה ברחוב אהוד קינמון בעיר. שוטרים אשר הגיעו למקום החלו בסריקות אחר מעורבים בקטטה. במקביל, התקבל דיווח בגין נער אשר נראה היה למודיע כי הוא נדקר והוא נמצא ברחוב בר אילן. צוות נוסף של שוטרים הגיע למקום, ולאחר שהנער פונה לבית החולים במצב בינוני, החלו בהליכה ביחד עם חוקרי זירת עבירה על עקבות הדם עד לכתובת ברחוב אהוד קינמון, שם על פי החשד נדקר הנער.

מתחקור שנעשה בשטח ולאחר שנפתחה חקירה, עלה כי מדובר בסכסוך בין שתי חבורות מיפו ומחולון. הנער הנדקר, אשר השתייך לחבורה מיפו, הוזמן על פי החשד למסיבה במועדון ושם ניסו לפגוע בו. לאחר שנמלט מהמקום, רדפו אחריו אנשי החבורה מחולון, תפסו אותו ודקרו אותו והוא נמלט מהמקום. החשוד בדקירה נעצר במקום מסתור בבניין בו התגורר, ומעצרו הוארך עד מחר (17 באוקטובר).

זירת הדקירה | צילום דוברות איחוד הצלה

זירת הדקירה | צילום דוברות איחוד הצלה

פורסם על ידי