נהגת התלוננה במשטרת בת ים: רכב פגע בי בעוצמה – וברח

תמונת המחשה

תמונת המחשה

המשטרה חוקרת תאונת פגע וברח שאירעה אתמול (ראשון) בבת ים, בצומת הרחובות בלפור-הרצל. ש', בת 33, גננת במקצועה ותושבת בת ים, שחזרה היום את הרגע בו רכב אחר פגע ברכבה בעוצמה רבה – וברח מהמקום תוך שימוש בנתיב לתחבורה ציבורית בלבד.

"הבאתי את בתי באיחור לגן שלה, זה היה בשעה 11:30 בבוקר", היא מספרת, "עמדתי ברמזור אדום בצומת הרחובות בלפור-הרצל והתכוונתי לפנות ימינה. ברגע שהרמזור התחלף לירוק, חשתי מכה חזקה מאוד מאחור. הנהג שעמד מאחורי פשוט נכנס במכונית שלי והעיף אותה לתוך הצומת כמה מטרים. לאחר מכן הוא עשה רוורס ופשוט ברח מהמקום".

לדברי ש', "הרבה אנשים הגיעו לבדוק מה קרה לי והאם אני בסדר. נתנו לי לשתות, חיבקו והרגיעו אותי, לפחות ניסו. זה לא מובן מאליו". ש' מספרת עוד, כי נהג מונית שעמד לצידה בצומת תיעד את התאונה באמצעות מצלמה המותקנת במונית. לדבריה, המונית אף תיעדה את מספר הרישוי של הרכב הפוגע שכאמור נמלט מהמקום. "כולם היו בשוק ממה שקרה, שאף אחד אחר לא שם לב בכלל לפרטי הרכב כדי לשחזר מה המספר שלו".

ש' טוענת כי היא סובלת ממכות יבשות בראשה וגבה, מסחרחורות, מבחילות ומכאבי ראש תכופים. "במהלך ההתנגשות הראש שלי עף קדימה עד לשמשת הרכב ואז אחורה במהירות. הכל נורא מבולבל לי, הכל מעורבב, זה קרה ממש מהר והיה מאוד מפחיד. שוטר שהגיע למקום שאל אותי האם להזמין לי אמבולנס, אבל הרגשתי שאני יכולה לנסוע להיבדק בעצמי".

לדברי ש', רכבה נפגע כליל בתאונה ושמאי הגדירו "טוטל לוס", אבל זה הדבר הקל ביותר מבחינתה. "זו טראומה מאוד קשה, אני אדם מאוד קול אבל מעכשיו לא אהיה רגועה יותר ברמזור אדום, אני אהיה דרוכה", היא אומרת, "אני מאוד מקווה שהמשטרה תמצא אותו ותמצה איתו את הדין".

מהמשטרה נמסר: "הנהגת הנפגעת הגישה תלונה במשטרה בגין תאונת פגע וברח. הוחל טיפול חקירתי כנדרש".

פורסם על ידי