אבנים נזרקו על קו 18 ברחוב אנילביץ'

תמונת המחשה

תמונת המחשה

משטרת מרחב איילון מדווחת, כי לפני זמן קצר התקבל דיווח על זריקת אבנים לעבר אוטובוס שנסע ברחוב אנילביץ' בבת ים. לאוטובוס נגרם נזק קל, אך לא דווח על נפגעים. מהמשטרה נמסר כי הנהג הופנה להגשת תלונה במשטרה וכי נפתחה חקירה בעניין.

ל"בת ים פור יו" נמסר כי מדובר באוטובוס פרטי הנוסע על קו 18 בשבת. כזכור, בשבת שעברה השיקה האגודה השיתופית "נוע תנוע – תחבורה בשבת" קו אוטובוס במסלול של קו 18. קו זה מחבר את בת ים, יפו ותל אביב בשבת בשעות 9:00 בבוקר ועד השעה 17:00 אחר הצהריים.

מייסד "נוע תנוע" רועי שוורץ תיכון, שאף היה על האוטובוס בעת זריקת האבנים, מספר: "מישהו החליט שלא מתאים לו שאנשים אחרים יסעו בחופשיות בשבת. בשנתיים האחרונות נוע תנוע מפעילה תחבורה בשבת בכדי לאפשר חופש תנועה לכולם, אך יש מי שרוצה לחסל את החופש הזה. במהלך אחת מנסיעות האוטובוס במסלול קו 18 של נוע תנוע, קיצוניים זרקו אבנים לעבר האוטובוס שלנו. למזלנו לא היו נפגעים בנפש ולא נשקפה סכנה לנוסעים או לצוות שלנו. הגשנו תלונה במשטרה. האלימות והקיצוניות של זורקי האבנים רק מחזקת את ידינו ומעודדת אותנו להמשיך לפעול בנחישות, בכל שבת ברציפות, בכדי לתת מענה למאות אלפי התושבים המעוניינים לנסוע בשבת. אנחנו מאמינים שלכל אחד צריכה להיות את הזכות לבחור איך לחיות את חייו ולא ניתן לקומץ קיצוני לפגוע באמונה הזו".

פורסם על ידי