המתלוננת השתוללה בבית המשפט – החשוד שוחרר ממעצר

עו"ד רועי שרמן

עו"ד רועי שרמן

צעיר מבת ים שנעצר על ידי המשטרה בחשד שתקף את חברתו ואיים עליה, שוחרר אתמול ממעצרו – זאת אחרי שהצעירה השתוללה בבית המשפט וטענה כי בכלל לא התלוננה נגדו.

ביום שישי האחרון בני הזוג טיילו בקניון בת ים, כשברגע מסוים פרצה בין השניים מריבה בגינה נעצר הצעיר בחשד שתקף את חברתו ואיים עליה. אתמול (ראשון, 11 בפברואר) הובא הצעיר לבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר שנייה, כשלטענת המשטרה העדויות שנגבו חיזקו את החשד נגד החשוד. כשנשאל נציג המשטרה על ידי סנגורו של החשוד, עו"ד רועי שרמן, האם הוגשה תלונה בפועל, השיב נציג המשטרה בחיוב.

באותו רגע החלה חברתו של החשוד לצעוק "אני לא התלוננתי, אני לא אצא מפה עד שהוא ישוחרר". כשהתבקשה לצאת מהאולם,היא צעקה: "אני לא רוצה לצאת, למה אני צריכה לצאת. אני בהריון". כל הניסיונות להרגיע אותה לא צלחו והיא המשיכה להתפרע ואף הכתה מאבטח של בית המשפט, עד שהוצאה מהאולם.

"לפני בקשה שנייה להארכת מעצר", כתבה השופטת חיותה כוחן עומר בהחלטתה, "איני מתעלמת מהתלונה ומהעדויות שנגבו. מהצד האחר, לא אוכל להתעלם מההתנהגות האלימה של המתלוננת באולם בית המשפט אשר מתיישבת עם גרסת החשוד. נוכח התנהגותה של המתלוננת, כך על פני הדברים, לא ניתן לסמוך עליה".

בנוסף ציינה השופטת: "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר לביצוע העבירות על ידי החשוד, אך ניתן להסתפק במקרה זה בחלופת מעצר הולמת". החשוד שוחרר בערבות למעצר בית ונאסר עליו ליצור קשר עם המתלוננת או להיות בקרבתה למשך 30 יום.

"פרצופה האמיתי של המתלוננת התגלה בבית המשפט", מסר עו"ד שרמן. "היא זו שתקפה. היא כל כך אלימה שגם תקפה את המאבטחים באולם. זה כואב שנשים מתלוננות תלונות שווא כדי להתנקם, כאילו שבן הזוג הכה אותה, ואז יוצא השקר החוצה והתמונה מתבהרת בבית המשפט".

פורסם על ידי