הישג שיא לנבחרת השחייה הצעירה: 48 מדליות, 7 גביעים

הנבחרת הצעירה | צילומים: מאיר לויה

הנבחרת הצעירה | צילומים: מאיר לויה

אליפות ARENA ישראל לגילאי 11-14 בשחייה הסתיימה אתמול (יום שלישי) עם תוצאות טובות לשחייני הפועל בת ים. על פי מאמן הקבוצה מאיר לויה, זו האליפות הטובה ביותר בתולדות האגודה מיום היווסדה, לפני 32 שנה. 29 שחייני הנבחרת הצעירה בהדרכתה של שרון אזובל חזרו עם 48 מדליות אישיות ושלושה גביעים קבוצתיים למקום 1 כללי בנים, מקום 2 כללי בנות ומקום 2 כללי. הדובדבן שבקצפת הוא ארבעה גביעים למצטייני התחרות: נתניאל פושקה (10), דניאל רבינוביץ' (11), דריה גולובטי (12) ובקי פוזדנר (13).

בנוסף לכך, נרשמו שיאים גילאיים בבריכה: נתיאל פושקה עם 50 מטר בסגנון חופשי ו-100 מטר בסגנון חופשי, רבינוביץ' עם 200 מטר בסגנון חופשי ו-400 מטר בסגנון חופשי ואף 200 מטר בשחיית גב, וגולובטי עם 400 מטר בסגנון מעורב אישי.

אלו שמות 29 השחיינים והשחייניות שהשתתפו בתחרות: אלון אילין, ים בכר, רון בלילי, אגם גבע, אלון גולדברג, שי גולדברג, דריה גולובטי, אליס גנטמן, דניס גנטמן, ליאור גרינברג, יואב דוידוביץ', איליה דורוג׳קין, איתי דיזינגוף, עידן ז׳ורבסקי, ליאורה זבדבסקי, רומי חביב, דודי יעקב, לילנשטרן מורן, סבשצנסקי אלכסיה, סחרוב גל, סעידנבייב וויליאם, עבדלשאפי אדם, רוני עוז, בקי פוזדנר, ואלרי פוזדנר, נתניאל פושקה, יוחאי פרסמן, דניאל רבינוביץ', עידן סנדלר ובר תמיר.

המאמנת שרון אזובל
המאמנת שרון אזובל

"זהו הישג מדהים בכל קנה מידה", סיכם לויה את התחרות, "הן בכמות שיאי ישראל לגילאים, הן בכמות השחיינים המעוטרים כמצטייני התחרות, הן בכמות המדליות והן במיקום הקבוצתי. אני מצדיע לכל אחד ואחת שנטלו חלק בהישגים. המנצחת הגדולה היא מאמנת הנבחרת הצעירה שרון אזובל יחד עם שתי המאמנות העומדות לצידה, שחר סקר וטל  סקר. זהו צוות מנצח שהוביל את השחיינים הצעירים בתחילת דרכם להישג אדיר זה, במקצועיות עילאית והחדרת מוטיבציה וטירוף לכל אחד מהגיבורים הצעירים במהלך כל השנה והתחרות בפרט".

לויה הוסיף ואמר: "תודה גדולה לקלמן סקר, יו"ר אגודת הפועל בת ים, שעושה את מלאכת הניהול מאחורי הקלעים עם הרבה מאוד קשיים ומעט מאוד סיוע מהרשויות, ולמרות כל זאת מצליח לשמור על תפקוד האגודה והישגיה המרשימים".

מצטייני התחרות והגביעים
מצטייני התחרות והגביעים

פורסם על ידי