בת ים ניו יורק#34: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#34: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן והניצחון האדיר ב-42 שניות בבלאטור 188, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

אנו ממשיכים להתקרב אל יום הקרב. אני יורד במשקל כל יום, נשארו לי עוד שבעה ק"ג עד שישי הבא והדרך לזירה ממש קצרה. יש משהו עוצמתי בלעבור את הדרך הזו בכל פעם מחדש ואז להתפוצץ בזירה למשך 15 דקות ושוב הכל נעלם. אבל זה לא הזמן לסיכומים, זה הזמן להכין סיכום טוב לעוד מסע בחיים שלי.

השבוע היו לי שלל הופעות בתקשורת האמריקאית. הופעתי בעיתון בעברית בלוס אנג'לס, ראיינו אותי לתוכנית אגרוף באינטרנט ובסוף השבוע אני אמור לקבל עוד כתבה בעוד עיתון ישראלי בעברית בלוס אנג'לס. אני מנסה בכל הכוח להביא קהל ישראלי לעודד, אבל זה הולך ממש ממש קשה.

הישראלים שגרים כאן מתעניינים, אבל הכל נעצר ברגע שהם צריכים לקנות כרטיסים. קצת מבאס שהקהל שלנו, העם שלנו, לא בא לפרגן לאחד משלהם, אבל זה מה יש.

בשבוע שעבר הייתי חולה, ואני שמח להגיד שזה מאחוריי והתחלתי להתאמן ממש חזק. אני מרגיש שהמחלה קצת פגעה בי, אבל יש לי עוד 11 יום כדי שזה יעבור לגמרי.

השבוע גיליתי מי היריב שלי. מדובר בבחור בשם חוזה קמפוס, צעיר בגיל 29 מסאן דייגו, במקור מפרו. הוא מתאבק שאוהב לתת מכות בעמידה, להשכיב על הגב ולרתק את הקרב עם מכות. כמעט כל הקרבות שלו נגמרו בנקודות, ככה שמצפה לי קרב ארוך. אני יושב ולומד את הקרבות שלו כמה שאפשר, שזה קצת קשה אבל אין מה לעשות. אנטוניו מקי, המאמן שלי, הוא ממש אבל ממש בנאדם זהב, הוא עוזר ודואג לי. הקבוצה שלו נקראת body shop, זוהי קבוצה של כוכבים ש-99% ממנה לוחמים מקצועיים בליגות גדולות והאחוז הנותר בליגות קטנות, אבל כולם לוחמים בזירות.

היום האימון היה בנוי מהרבה כושר כי כולם חותכים משקל, אז צריכים להזיע כמה שיותר ובשביל זה המכון מחומם. עוד לפני שהאימון מתחיל מדליקים את המזגן על פול חימום ורק אז מתחילים. זה יוצר קשיים בנשימה וככה יותר קשה להתאמן, והתוצאה היא שמזיעים כפול ומורידים במשקל. אני חוזר ואומר – לא לנסות את זה בבית, מדובר בהליך מסוכן מאוד ואפילו כואב!

הערב אני הולך לתרגל אסטרטגיות לקרב עם אנטוני, אנו עוברים על כל האופציות שיכולות להיות לי בקרב והכל בהשגחה צמודה של הפרטנר הקבוע שלי ואיש הפינה הכי טוב שיש, אביב גוזלי. כן, הבן שלי מתאמן פה כאילו הוא עולה מחר לקרב, אבל זו התוצאה כשנמצאים במועדון מקצועי עם לוחמים בדרג הכי גבוה בעולם, זה נותן לך מוטיבציה!!!

נתראה, חיים גוזלי

פורסם על ידי