בת ים ניו יורק#32: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#32: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן והניצחון האדיר ב-42 שניות בבלאטור 188, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

עוד שבוע עבר והקרב מתקרב. אני מתאמן חזק כמו שלא התאמנתי בעבר. הקבוצה שאני מצוות אליה כל כך חזקה שזה לא להאמין, אם בארץ היו מתאמנים חצי ממה שפה אולי באמת היו לנו עוד לוחמים מפורסמים בעולם.

השבוע האמריקאים חגגו את הקריסמס, ופה בלוס אנג'לס זה נראה כמו יום כיפור אצלנו – הכל סגור. לראות את לוס אנג'לס סגורה ככה זה משהו שרואים רק פעם בשנה.

בינתיים אביב הבן שלי קיבל וירוס וחלה, כמעט חמישה ימים שהוא היה בבית עם חום ואנטיביוטיקה, ואני פחדתי לצאת מהחדר שלי שלא אדבק. בזמן מחנה אימונים הגוף הופך רגיש למחלות עקב כל המאמץ. אומרים שספורט זה דבר בריא אבל לפעמים הוא לא כל כך, אז אני משתדל שלא להתקרב להרבה אנשים בשביל לא לקבל איזה וירוס קטן שיכול להשבית לי את הקרב. תחשבו מה זה לחיות בבית עם ילד חולה ולפחד להידבק, אבל הכל כבר מאחורינו. אביב חזר לעצמו ובעוד כמה ימים יצטרף לאימונים.

השבוע אביב קיבל את פרס שרת הספורט לספורטאי מצטיין על הזכייה שלו במקום השני באליפות העולם 2017, וגם קיבל איזה צ'ק קטן. מכיוון שאנחנו לא בארץ, אח שלי אורן גוזלי ואמא שלי רבקה הלכו לקבל את הפרס בשמו. לפי התמונות נראה שהיה טקס ממש יפה, בשנה הבאה אני אדאג שלא לסגור קרב בזמן טקס כזה…סתם, אני צוחק, בכל זמן שיזמנו אותי לקרב אני אהיה שם!!!

נעבור ליהודי-הישראלי היפה והתומך. אז ככה: העליתי לפייסבוק תמונה שלי אחרי הניצחון בהיכל מנורה בחודש שעבר כשאני עם כובע בעל מגן דוד ועטוף בדגל ישראל, והזמנתי את הקהילה בלוס אנג'לס לבוא ולתמוך בי בקרב. כולם תמכו ורק בחור דתי אחד החליט לפסול אותי כליל בגלל שיש לי קעקועים ורשם ״עם קעקועים כאלה אין לכם מה לנסוע, הוא יקבל מכות״. כמובן שעניתי לו שהידיים האלה עם הקעקועים מניחות תפילין כל בוקר, אולי אפילו יותר ממנו, והבחור הזה עם הקעקועים  – שזה אני – מאמין באותו הדבר בדיוק כמוהו, ולא לעניין שבחור חובש כיפה מאחל למישהו שהוא לא מכיר בכלל לקבל מכות. אני מאוד מקווה שהוא לא מעביר את הערכים האלה לילדים שלו.

פרסמתי את זה בכל מיני קבוצות בפייס וכמובן שהוא קיבל אלפי התקפות. בסופו של דבר הוא כתב שהוא לא התכוון וחשב שזה יספק אותי, אז לא מר יהודי דתי שחושב שאתם המצאתם את היהדות. דבר אחד תבין, אנחנו חיים בשנות ה-2000 ויש יהודים מכל מיני צבעים, ויש יהודים מצוירים ויש יהודים שגרים בחו"ל וזה לא הופך אותם לפחות יהודים ממך, ולהיפך. עם הערכים והאיחולים שלך אני חושב שאתה זה שלא מתנהג כמו יהודי אלא כמו איש מערות שלא מבין שהעולם מתקדם וימשיך להתקדם. כל האנשים שווים, אין אחד שיותר טוב מהשני. אנשים כמוך לא צריכים בכלל לצאת מהבית, שב בבית ותלמד מה זו יהדות אמיתית!

בעוד 24 יום אני עולה לקרב. תושבי לוס אנג'לס, ישראלים, יהודים, בואו לתמוך ולהראות לעולם שאנחנו פה כדי להישאר!!!

נתראה, חיים גוזלי

פורסם על ידי