בת ים ניו יורק#25: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#25: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

אני חושב שהפעם הצלחתי. לקראת בלאטור 188, התקשורת סוף סוף מתעניינת בספורט ה-MMA. אולי הבינו שזה ספורט שסוחף את הקהל והוא פה כדי להישאר. לא זכור לי שבשבוע אחד הגעתי פעמיים לערוץ 10, פעם אחת לערוץ הספורט וגם כתבה מטורפת בפנאי פלוס עם מיני פוסטר שלי ורדיו בלי הפסקה. יש עוד כמה דברים בדרך שאני לא רוצה לדבר עליהם עד שהם לא יקרו. דבר אחד שלמדתי במדיה הישראלית הוא שעד שזה לא שודר, זה לא קרה.

עכשיו אנחנו בישורת האחרונה לפני הקרב. להיות מארגן ולוחם זה קשה מאוד. שבועיים לפני, אני עורך בכל יום לפחות שני אימונים אינטנסיביים ותוך כדי אני עוסק בשיווק כרטיסים וייחצון של האירוע. זה אומר עבודה של 12 שעות ביום, ותוסיפו לכל זה את הדיאטה שלי ותבינו איך אני מסתובב כמו זומבי. רוב הזמן אני רעב וזה רק מתחיל.

חיים-גוזלי-שותה650

היום אני שוקל 85 ק"ג ועוד שבועיים עליי לשקול 77. זה לא יהיה קל, אבל גם לא קשה להוריד כמעט 8 קילו בשבועיים. בשבוע האחרון יהיה הפוש הגדול, מה שהולך להיות גיהינום עבורי. אך יש גם חדשות טובות. המאמן שלי, אגדת הג'יו ג'יטסו וה-MMA רנזו גרייסי, יבוא לארץ להיות איתי בפינת הזירה. להיות עם רנזו בפינה זה אומר שהקרב יכול ללכת רק לכיוון אחד – ניצחון!

בעוד שבוע בדיוק יתחילו להגיע לארץ הלוחמים הבינלאומיים. כולם צפויים להתאכסן במלון בתל אביב, וגם אני עובר לשם. כן, בעוד שבוע אני עוזב את בת ים, אבל לא לדאוג, זה רק לכמה ימים ובשביל משימה אחת, ניצחון.

מכירת הכרטיסים בעיצומה. נכון להיום נמכרו 7,000 כרטיסים כך שלא נשארו הרבה. לכל אלה שלא קנו עד כה, זה הזמן לרכוש כרטיס ולתמוך בלוחמים הישראלים, שמייצגים את ישראל כבר שנים ומניפים את דגל ישראל בכל מקום בעולם – ועכשיו גם בארץ. אני מאמין שיהיה ערב מטורף כולל נוכחות של אורחי כבוד כמו רויס גרייסי, אגדת UFC ובן למשפחה שפיתחה את הג'יו-ג'יטסו הברזילאי, שהוא גם בן דוד של המאמן שלי רנזו גרייסי; וכמו פידור אלמלי ניקו, אגדת ספורט וחבר אישי של ולדימיר פוטין.

הבלגן יתחיל ב-15 בחודש, כשיחלו השקילות כדי לוודא שכל הלוחמים עומדים במשקל שלהם, רגע אחרי בדיקות רפואיות אחרונות. אחר כך תתקיים מסיבת עיתונאים. יהיו הרבה צילומים ואז הדבר הכי מגניב – הלוחמים נעמדים אחד מול השני לצילום רשמי. לפעמים זה קצת מתחמם ויש דחיפות קטנות, אבל זה חלק מההופעה. בסופו של דבר נכנסים לזירה, נלחמים ואז כולם חברים.

אני מקווה שאוכל לספר לכם דברים מעניינים בשבוע הבא כי אהיה בעיצומו של תהליך הרזיה, נראה כמה המוח שלי יוכל לחשוב תחת משמעת הפחתת משקל של 8 ק"ג. תאחלו לי בהצלחה!

נתראה, חיים גוזלי.

פורסם על ידי