בת ים ניו יורק#18: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#18: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

חבר יקר ומנהל דף הפייסבוק של "בלאטור ישראל", אייל גרוסמן, החליט לכתוב עליי כמה מילים. כבוד הוא לי, אז החלטתי לפרסם זאת בטור השבועי שלי וכל זה בעקבות המלחמה הבלתי פוסקת שלי עם התקשורת, שלא מוכנה להכיר בנו כספורטאים. אז הנה מה שכתב אייל:

אני מכיר את חיים כמעט עשור, ומאז עקבתי אחר פעולותיו כחבר קרוב שרואה כיצד אדם אחד מניע ויוצר עולם שלם סביבו. חיים גדל בתוך העולם של הלחימה. כיום הוא חגורה שחורה בג'ו ג'יטסו ברזילאי דאן 4 של רנזו גרייסי האגדי, הוא מייצג אותו כבר כ-20 שנה. בכל השנים הללו ראיתי את חיים עובר מהמורות רבות, ומנצח ניצחונות גדולים.

חיים הוא ווינר לא רק במזרן ובתחרויות אלא גם בחיים עצמם, להיות ספורטאי תחרותי זה דבר לא קל. הרבה פציעות וכאבים שהצריכו ממנו להגיע לבתי חולים, לניתוחים, טיפולים לא נעימים ואף אל כיסא גלגלים לזמן מסוים. גוף של ספורטאי עובר המון. למרות זאת, חיים תמיד דוחף קדימה וממשיך גם היום, כשחצה את גיל 40, הוא מתחרה וזוכה בתהילה רבה כלוחם.

עדויות רבות לכך שהוא תמיד דוחף קדימה מצויות בקריירה הארוכה של חיים בלחימה, כמו הקרב בו נלחם בהתראה של יומיים מול הלוחם הברזילאי עוטר הקרבות – ג'אקרה סוזה.

באנר-אמצע-כתבה-רלי---ניסיון

דוגמה נוספת היא הקרב שחיים לקח בהתראה של יומיים בלבד מול לוחם רוסי מסוכן, כשהקרב מתרחש ברוסיה. בקרב זה הרוסי שבר לחיים את ארובת העין והאף, והשופט עצר את הקרב ולא נתן לו להמשיך. על אף הפציעות הקשות, חיים היה בעמדת יתרון מובהקת מול יריבו הרוסי ובדרכו לניצחון.

הוא זכה פעמיים באליפות עולם בשם NAGA, ניצחונות בזירות שונות וגם בכלוב של ארגון בלאטור. הוא הלוחם היחיד שייצג אותנו בטורניר ADCC שזה העלית של הלוחמים אליו מגיעים להוכיח מי הגראפלר הטוב בעולם בקרבות ג'ו ג'יטסו ברזילאי ללא חליפה, וכמובן הקרב הבלתי נשכח כישראלי הראשון בהיסטוריה שהתחרה מול הלוחם הנודע ראיין קוטור באולם המדיסון סקוור גארדן.

חיים, מלבד הדרייב הגדול שלו כספורטאי, גם מקדם את הספורט ה-MMA והג'וג'יטסו הברזילאי בישראל – לא רק כלוחם אלא גם כאמרגן שדואג לספורטאים צעירים לקבל הזדמנויות בזירה של בלאטור ובתחרויות הג'וג'יטסו האיכותיות ביותר, וגם כמאמן של צעירים ועד מבוגרים כבר שנים רבות. גם בנו של חיים, אביב, מתחרה בקרוב באליפות העולם בבאקו לג'וג'יטסו ברזילאי והוא בן 16. הוא יתחרה גם בתחרויות של הנוער וגם בתחרויות הבוגרים.

ב-16 בנובמבר תוכלו לראות אותו נלחם באירוע "בלאטור 188" בקארד המרכזי שמשודר ברחבי העולם, למעלה מ-140 מדינות מול יריב בינ"ל חזק. אבל חיים יודע רק דבר אחד – לנצח! זה בדיוק מה שהולך לקרות גם בנובמבר הקרוב מול היכל מלא באוהדים ישראלים שדוחפים אותו!

מתאמן-ד650

כמובן לא ניתן לדבר על האירוע מבלי להזכיר את נועד להב, הלוחם הכי בכיר שלנו, שיעלה שוב לקרב מול היכל מלא של 8.5 אלף איש מול לוחם בינלאומי. בלאטור 188 יתרחש בתל אביב, היכל יד אליהו. הכרטיסים כבר נמכרים במהירות ויש בהחלט הבנה שהכרטיסים הולכים ונגמרים מהר, אנו בדרכנו לסולד אאוט! קנו כרטיסים לפני שיגמרו במשרד EVENTIM.

בקארד הזה יילחמו כמה לוחמי עלית בתחום, יהיה לנו קרב על חגורת אליפות העולם במשקל 145 פאונד בין פטריסיו פיטבול לבין דניאל ויישל. מדובר באחד הקרבות המצופים של השנה בעולם ה-MMA.

בנוסף באותו קארד, יתחרו לוחמי על בקטגוריה המידלוייט, אנטולי טוקוב מרוסיה מול ג'ון סאלטר האמריקאי, זה קרב בין שני לוחמים שכמעט כל קרבותיהם נגמרים לפני הגעה להחלטת שופטים. קרב זה צפוי לגרום להנאה רבה בקרב הקהל שיגיע לאירוע.

גם אלופת הקיקבוקס של בלאטור תגיע לישראל, אך הפעם לקרב בכלוב בסגנון ה-MMA מול לוחמת חזקה, ובנוסף קארד של קרבות מוקדמים מלא בגאווה ישראלית עם לוחמים שלנו – בואו לתמוך!

עד כאן מאייל, ונתראה בשבוע הבא, חיים גוזלי

גוזלי נלחם

פורסם על ידי