בת ים ניו יורק#17: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#17: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

 

השבוע נערך הקרב של חבר שלי, נועד להט, בבלאטור 182. הקרב לא הלך כמו שציפינו, נועד הפסיד בהחלטת שופטים, על אף שהוא נלחם כמו אריה, אבל ממש כמו אריה. היריב השתמש בלא מעט טכניקות אסורות, הכניס לנועד אצבעות לעיניים ונתן כמה נגיחות שפתחו לנועד את הפנים, אבל נועד נלחם עד הדקה האחרונה. כרגע נועד עם הפנים קדימה, היישר לבלאטור 188, שיערך בהיכל מנורה מבטחים. נועד הלוחם הישראלי פורץ הדרך מגיע ומתייצב בכל הזירות הכי גדולות בעולם, ואצלנו הטירוף מתחיל!

לארגן אירוע ובאותו זמן להשתתף בו כמתחרה זה בהחלט לא דבר קל, אבל יש לי בזה ניסיון כיוון שעשיתי זאת בעברי. רק שהפעם אני נמצא בקראד או בשפה פשוטה "באירוע המרכזי", וכך בגילי אני כובש פסגה חדשה. הקראד המרכזי משמעותו שאני משתתף בקרבות המרכזיים עם טובי הלוחמים בעולם, זה גם אומר שהקרב שלי ישודר ב-149 מדינות לייב וגם בארץ בערוץ אגו טוטאל.

הקראד המרכזי מתחיל בשעה 20:00-21:00 ואני חייב להיות מפוקס באשר לארגון האירוע, לראות שהכל דופק כמו שעון עם הלוחמים הישראלים ושכולם מוכנים לעלות לקרבות בזמן, כי אסור שיהיו איחורים או טעויות. ישנם עשרה קרבות טרם הקרב שלי, כולם של לוחמים ישראלים, ועוד שלושה קרבות של ישראלים שנלחמים ביריבים בינלאומיים. זה דבר שלא היה לנו באירוע בלאטור 164 אשתקד. למען האמת, לראות את כל החברים שלי עולים לקרבות ואני מחכה לקרב שלי זה תרחיש קצת מלחיץ.

בשנה שעברה השתתפתי בקרב הראשון. כשסיימתי אותו יכולתי לשבת ולראות את האירוע בלי לחץ. השנה הכל יהיה שונה, אבל לפחות אני בקראד המרכזי. גם מכירת הכרטיסים החלה והביקוש מטורף, אנשים מתקשרים כל היום לרכוש כרטיסים, ולפי איך שזה נראה האירוע יהיה סולד אאוט ובקרוב. בגלל זה אני אומר לכל החברים שלי ולכם הקוראים: אל תחכו ורכשו כרטיס עכשיו, כי בקרוב לא יישארו, ואם יישארו הם לא יהיו במקומות טובים, אל תתמהמהו!

650כרזה-חיים-גוזלי

השבוע נערך "קרב המאה" באגרוף. קונור מקרגור נגד פלויד מייוות'ר בו אלוף ה-ufc נכנס לזירת אגרוף נגד הגדול בכל הזמנים, מייוות'ר. אני לא ארחיב  על הקרב  כי כבר טחנו אותנו בנושא, אבל אני רק אספר שהזמינו אותי ואת חבר טוב שלי, גרי קובלובסקי מארגון ה-IFC האגדי, להקרנה של הקרב בחברת PLAYBUZZ, הפקה שהקימה חברה טובה שלי מירית צירנילוב. הייתה שם אווירה פצצה, כל המקום עוצב כמו מכון אגרוף וגם נתנו לי את הבמה לדבר על האירוע שלנו בארץ. בשבוע אחרון התראיינתי לערוץ 1, פעמיים לגל"צ ופעם לרשת ב', ועוד ראיון לערוץ 10 וגם שימשתי כפרשן בערוץ אגו טוטאל עם בועז קופל המלך. נראה לי שבלי לשים לב פתחתי חברת תקשורת פרטית, אבל מה לא עושים בשביל להרים את האירוע הכי גדול בארץ!

מדובר בהרבה עבודה, וזה עוד לפני שהתחלתי דיאטה ואימונים של 2-3 שעות ביום, כי את מחנה האימונים אתחיל רק בעוד שבוע ואז האימונים יעברו להיות בני 5-6 שעות ביום. עד האירוע עלי לרדת 7 קילו, בהחלט לא דבר שלא עשיתי בעבר, אני כבר לא סופר כמה פעמים עברתי את זה!

וכמה מילים בנימה אישית, לכל הקוראים היקרים שלי שתומכים בטור הזה כבר כמה חודשים. אני מאוד מקווה לראות אתכם ואת כל הבת ימים עם דגלים שלנו באירוע הגדול ובקרב, אני לא אגיד הקרב אחרון כי כבר המציאו לי כינוי חדש: ״הגוזל שלא נגמר״… כדי להבטיח את הגעתכם אפילו ארגנתי לכם הנחה! לכרטיסים מוזלים היכנסו לאתר האינטרנט ותזינו את קוד ההנחה שלי: Gozali. אני מחכה לכם ב-16 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים תל אביב…

נתראה, חיים גוזלי

פורסם על ידי