בת ים ניו יורק#14: הטור האישי של חיים גוזלי

בת ים ניו יורק#14: הטור האישי של חיים גוזלי

אחרי הקרב ההרואי במדיסון סקוור גארדן, לוחם ה-MMA מס' 1 שלנו, חיים גוזלי, ממשיך לכתוב לנו על ספורט, בת ים ומה שביניהם.

ימים קצת מתים יש לנו בחודשי הקיץ. אנשים יוצאים לחופשות, יש פחות תחרויות, פחות אימונים ויותר רוגע ומנוחה. אווירה קצת אחרת, ולמרות כל זאת אני יכול לספר לכם שכבר התחלתי לעבוד לקראת הקרב הבא שלי, בלאטור ישראל, גם באימונים וגם בהפקה.

אני מתחיל לחזור לכושר, דבר שחיכיתי לו. בהמשך אתחיל באימונים אגרסיביים במחנה אימונים שמתוכנן לי בסוף חודש אוגוסט. החזרה לכושר לא קלה – עדיין לא החלמתי מהקרב האחרון, יש לי בעיות בשתי הברכיים. לכן יצרתי קשר עם אורתופד שמתמחה בברכיים ומטפל בכל שחקני הכדורגל בארץ. הוא הזריק לי קורטיזון ברכיים, מדובר בתהליך כואב רצח אבל אין ברירה, אני חייב להיות מאחורי זה. כשאני נלחם אני צריך להיות 100%.

עכשיו אני במנוחה שבוע לפחות, ואז אחזור בפול כוח לאימונים והכנות. מבחינת הפקת האירוע, אני מתחיל בימים אלו לסגור קרבות. השבוע הייתי באירוע קרבות באשדוד כדי לבדוק לוחמים צעירים, לראות את הרמה והאם ישנם כישרונות חדשים לאירוע של השנה בלאטור. הופתעתי לראות שגודל כאן דור חדש של לוחמים ויש כישרונות שיכולים להמשיך את הדרך שלי. לוחמים שאני אבחר לתחרות יהיו חייבים להיות מעל גיל 18, כי לא ניתן לנערים לעלות לקרבות מקצוענים.

קבוציתית-650

אני שמח שיש הפקות קטנות בארץ שנותנות במה ללוחמים. באירוע השבוע כבר בחרתי כמה לוחמים וב-18 באוגוסט, יום המיון לבלאטור ישראל, הם יקבלו את ההודעה.

השנה אני צופה באירוע של בלאטור קהל של 12,000 אנשים. הספורט הזה הפך להיות מיינסטרים והקרב שלי בבלאטור ניו יורק תרם לזה מאוד. אין מקום שאני הולך אליו ולא מדברים איתי על הקרב ועל מתי יהיה אירוע דומה בארץ.

הייתי גם בפגישת הפקה בה עיינתי בשרטוטי אולם מנורה מבטחים וכיצד הוא ייראה ביום האירוע, ואני אומר – יש לכם למה לחכות, הולך להיות אש. אנחנו בונים תרבות לחימה בארץ, תרבות של לוחמים, שזה יהיה המקצוע שלהם, הפרנסה שלהם, ואנחנו בדרך הנכונה!

נתראה, חיים גוזלי

גוזלי650

פורסם על ידי