אליצור בת ים המחודשת פותחת את העונה – דווקא בחולון

צילום: דף פייסבוק רשמי

צילום: דף פייסבוק רשמי

"היום אנו מתחילים מסע שמטרתו להחזיר את אליצור בת ים לקדמת הבמה ולמקום הראוי לה. זהו רגע מרגש עבורנו לאחר כל המאמצים הרבים שהושקעו בהקמת הקבוצה מחדש. אנו מזמינים את כל תושבי העיר להגיע לתמוך ולהיות חלק מחזרתה של הקבוצה למקומה הטבעי" – כך אומר רענן הללי, מבעלי אליצור בת ים המחודשת, שתפתח הערב (שני, 23 באוקטובר) את עונת המשחקים החדשה שלה בליגה ב' מחוז דן.

באופן מעט משונה, משחק הבית הראשון של הקבוצה ייערך דווקא בעיר… חולון. "גורמים בעיריית בת ים מסרבים להכיר בקיומה של אליצור בת ים מסיבותיהם שלהם", מסביר הללי, "עקב כך אנו נאלצים לשחק ולשכור אולמות בערים אחרות, בזמן שאגודה נוספת בעיר משתמשת ב-20 אולמות ציבוריים. אנו מקווים שהגורמים הללו יתעשתו וייתנו לאגודה את המתקנים לקיום האגודה".

כידוע, אליצור בת ים שיחקה בשיאה בליגה לאומית ב' ואף הייתה קרובה לעלות ללאומית א'. אבל זה היה מזמן ולימים התפרקה הקבוצה. כעת אחרי יותר מעשר שנים לאחר הפירוק – אגודת אליצור בת ים קמה לתחייה בזכות שני שחקני עבר שלה, מישל אפללו ורענן הללי. אפללו היה בעברו שחקן אליצור בת ים בקבוצת הבוגרים; הללי שיחק בקבוצת הנוער וכיום הוא מורה לחינוך גופני ובעל רזומה עשיר באימון ילדים. שניהם מכוונים הכי גבוה שאפשר ורוצים לעלות לליגה א' כבר בתום העונה הקרובה.

העונה תיפתח כאמור היום במשחק בית מול הפועל באר יעקב (20:00). המשחק יתקיים באולם "קאנטור" ברח' הסבוראים 3 חולון.

פורסם על ידי