עיריית בת ים מסירה את המדחנים מהטיילת

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

תמונת המחשה | צילום שאטרסטוק

עיריית בת ים הודיעה היום (ראשון, 24 בדצמבר) כי עשרות מדחנים הפזורים ברחבי הטיילת יוסרו בימים הקרובים לאור הירידה המתמשכת בשנים האחרונות בשימוש בהם ועלות תחזוקתם. 

"עם כניסת טכנולוגיות חנייה חדישות לפעולה", מסבירים בעירייה, "בדומה לערים רבות בארץ ובעולם, הוחלט להסיר את המדחנים ובכך לפנות מקום במרחב הציבורי, להסיר מכשולים ולייפות את המרחב בצורה שישווה לו חזית נקייה ואסתטית יותר". עוד נמסר כי "לתשלום חנייה באמצעים חכמים יתרונות רבים גם עבור החונים: התשלום הוא עבור זמן השימוש בפועל בחנייה ולא מעבר לכך, אין צורך להגיע עד הרכב על מנת להאריך את שהות החנייה וניתן לקבל קבלה מסודרת על התשלום".

החונים את רכבם יוכלו לשלם על חנייה באמצעות אפליקציות חנייה כגון "פנגו" ו"סלופארק", או באמצעות כרטיס חנייה כגון "איזי-פארק". לתושבים ומבקרים שאינם משתמשים במכשירים החכמים יתאפשר לשלם על החנייה באמצעות שיחת טלפון לאחת ממפעילות אפליקציות החנייה שנמצא כיום בשימוש, או באמצעות מכשיר "איזי-פארק".

בעיריית בת ים הדגישו כי "השעות עבור התשלום על חנייה בעיר מופיעות על גבי השילוט בכל אזור. אם אין שלט המורה על שעות התשלום, השעות הינן מ-08:00 עד 20:00 בכל ימות השבוע".

עוד נמסר מהעירייה כי בימים אלה מתבצעת החלפת תווי חניה לתושבים לשנים 2018-2019. השנה לראשונה התווים החדשים מונפקים לכל תושבי העיר ללא עלות. ניתן להנפיק את התווים באמצעות מילוי טופס באתר האינטרנט של עיריית בת ים. התווים החדשים יהיו בתוקף עד 31 בדצמבר 2019. לאחר הנפקתם יישלחו התווים לבית התושבים בהתאם לכתובת הרשומה בתעודת הזהות, אלא אם כן יצוין אחרת.

פורסם על ידי