נחנך מרכז להוראת מדעים מדויקים בתיכון דרכא בית וגן

צילומים דוברות העירייה

צילומים דוברות העירייה

בטקס חגיגי בנוכחות אורחים מטורונטו נחנך בשבוע שעבר המרכז הבין תחומי להוראת המדעים המדויקים בתיכון דרכא בית וגן. המרכז החדש מאפשר לתלמידות התיכון למידה מעשית של החומר הנלמד בכיתה באמצעות ניסויים, תוכנות תלת מימד מיוחדות של מציאות מדומה ומציאות רבודה ועוד כלים נוספים חדשנים. הקמת המרכז הבין תחומי התבצעה על ידי אגף החינוך בעיריית בת ים ובתרומת הפדרציה היהודית של טורונטו.

לאחר טקס גזירת הסרט, הדגימו מורות ותלמידות בית הספר את השימוש היומיומי במדעים, והציגו בפני האורחים מטורונטו את הטכנולוגיות הנלמדות והיוזמות המומצאות בחדר המדעים.

טובי ברק, מנהלת התיכון, הדגישה בפני האורחים כי במרכז ללימוד מדעים ילמדו התלמידות "בצורה אחרת ולא עם גיר ולוח. מבחינתי, זה חלום שהתגשם והפך למציאות ואני מודה לכל שותפיי לדרך".

מעיריית בת ים נמסר: "המעבדה הינה סביבת למידה פדגוגית חדשנית, המאפשרת לתלמידות התיכון למידה משמעותית היוצרת סקרנות, מפתחת יצירתיות, יזמות ומוטיבציה ללמידת המדעים המדויקים כמו פיזיקה, מתמטיקה וביולוגיה באופן מעורר השראה וחדשני". עוד נמסר כי  המשלחת מטורונטו התרשמה במהלך הביקור בתיכון גם מהמעבדה ללימודי אנגלית שנפתחה השנה בבית הספר, ושמעו מפי תלמידי העיר כיצד המעבדה מסייעת להם.

פורסם על ידי