משרד החינוך ביטל את שיעורי השחייה לתלמידים בבריכת עמידר

בריכת עמידר | צילום: אתר העירייה

בריכת עמידר | צילום: אתר העירייה

הורים לתלמידים בכיתה ה' בבית ספר יסודי בעיר הופתעו השבוע לקבל הודעה, כי בשלב זה מתבטלים שיעורי השחייה של ילדיהם המתקיימים בבריכת עמידר העירונית, זאת לאחר שבבדיקה של משרד החינוך נמצא כי הבריכה אינה עומדת בתקן.

בכיתה ה', ברוב בתי הספר בעיר, לומדים התלמידים שיעורי שחייה – מיומנות חשובה שאף מפיחה חיים במערכת השעות. שיעורי השחייה מתקיימים בבריכת עמידר העירונית, המופעלת על ידי זכיין. "היה ביטול של שיעור אחד לפני החג, וגם השבוע השיעור בוטל", אמרה אמא לתלמידה בכיתה ה'.

"הבריכה בהחלט יכולה להיראות טוב יותר ובמצב תחזוקה טוב יותר", הודה השבוע חבר מועצה המעורה בנושא, "אך המצב לא יישאר כך, אני יודע שיש בכוונת העירייה לשנות את מצב הבריכה ולהביא אנשים אחרים שינהלו שם".

"הילדים היו בשיעורי שחייה עליהם שילמנו ההורים מכספנו", אומר אב לתלמידה בכיתה ה', "הם אפילו רכשו ידע מועט בשחייה, חלקם כבר התחילו לשחות. לאחרונה התבטלו שני שיעורים ולא הבנו מדוע, לא ידענו מה הסיבה. לאחר מכן קיבלנו הודעה מבית הספר שהשיעורים מבוטלים כיוון שהבריכה לא עומדת בתקן. אנחנו מאוד כועסים, כמי שמשלמים תשלומי ארנונה גבוהים אנחנו מצפים שהעירייה תעמיד לפחות בריכה אחת שעומדת בתקנים המינימליים ובטוחה לשימוש. עצוב לי מאוד שבית הספר צריך לחפש בריכה אחרת מחוץ לעיר כדי שילדינו ימשיכו ללמוד שחייה".

מחזיקת תיק החינוך בעיריית בת ים, אסתר פרון, המחלימה מניתוח שעברה, מסרה בנושא: "אין לי מושג מדוע הוחלט שהבריכה לא עומדת בתקנים, עדיין לא קראתי את הדו"ח על כך. מעבר לכך הבעיה היא שיש מעט בריכות בבת ים, אין מקום אחר חוץ מהקאנטרי קלאב והוא לכאורה מקום פרטי. בימים הקרובים נמצא פתרון הולם".

ממשרד החינוך נמסר: "ההחלטה בנוגע לבריכה התקבלה במשותף עם עיריית בת ים. כרגע נבדקות חלופות אחרות".

הכניסה לבריכת עמידר | צילום: טלי בנדו לאופר

הכניסה לבריכת עמידר | צילום: טלי בנדו לאופר

פורסם על ידי