מפתח העיר הוענק למנהלת תיכון שז"ר חנה דלאון

פירון, בכר, דלאון ומפתח העיר | צילום: דוברות העירייה

פירון, בכר, דלאון ומפתח העיר | צילום: דוברות העירייה

אלפים רבים של תלמידים לימדה וחינכה מנהלת תיכון שז"ר, חנה דלאון, הפורשת בימים אלה לגמלאות לאחר כארבעה עשורים בהם עבדה במערכת החינוך העירונית – כמורה, מחנכת ומנהלת. הפרידה המרגשת ממנה צוינה אמש (שלישי) בטקס הסיום של מחזור מ' של תיכון שז"ר שנערך בהשתתפות מאות תלמידים, הורים, אנשי חינוך ועמיתים.

ראש העיר יוסי בכר ומחזיקת תיק החינוך אסתר פרון בירכו את דלאון בחום, הודו על עשייתה והעניקו לה את מפתח העיר. בכר אמר בין היתר: "לאורך כל שנות עבודתה כמורה, כמחנכת וכמנהלת חנה התאפיינה במסירות, באהבה לתלמידים, בערכיות ובשליחות גדולה". עוד הוסיף בכר כי "כבוד רב לעיר בת ים שהצמיחה בקרבה אנשים כמו חנה".

חנה דלאון ילידת בת ים ותושבת העיר. היא בתו של מי ששימש כסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך עובדיה אבי חן ז"ל. דלאון, שסיפורה הובא במסגרת  מיזם "האנשים של בת ים" במסגרת אירועי מלאת 90 לבת ים, אמרה אז בין היתר: "יש לנו בבת ים נוער נהדר וזו הסיבה שאני כבר 39 שנים במערכת החינוך, 19 שנים מתוכן מנהלת תיכון. אני מאמינה שצריך קודם כל לאהוב את הילדים, להאמין ביכולות שלהם, לתת להם המון כבוד ואפשרות להגשים את החלומות שלהם עם המון סבלנות. לכן בביה"ס שלנו הדגש הוא על אקלים שמזמן זאת. על הדברים האלו קיבלתי פרס אשת חינוך מצטיינת".

פורסם על ידי