מעקב: הלוח האלקטרוני ברחוב הגבול עדיין שבור

הלוח השבור

הלוח השבור

שלושה חודשים וחצי אחרי שדיווחנו כאן כי לוח המידע האלקטרוני בתחנת האוטובוס ברח' שדרות ירושלים פינת הגבול (גבול בת ים-יפו) שבור – הלוח במקומו עומד ולא הוחלף בלוח חדש. המדובר בתחנת אוטובוס שוקקת חיים, אשר לאורך היום פוקדים אותה מאות תושבים. בתחנה קווים המסיעים תושבים לעבודה ולמוסדות אקדמיים ביפו, תל אביב ורמת אביב כמו 25, 18, 125 ועוד.

תזכורת: בחודש אוגוסט האחרון דיווחנו כי הלוח שבור מזה ארבעה שבועות, וכי פניות תושבים אל עיריית בת ים ואל עיריית תל אביב לא הביאו לתיקונו. מחברת דן נמסר אז: "מוגש לדן דו"ח תקופתי כל 45 יום לגבי מצב השלטים. לא הייתה כל פנייה לדן בנושא זה משום גורם. ברגע שהמידע על הוונדליזם הועבר לידיעתנו, פנינו למשרד התחבורה. הנושא יאושר ויטופל בהקדם".

ובכן, מסתבר כי למרות הבטחת חברת "דן" הנושא לא טופל. "מקומם שהרשויות המוסמכות, עיריית בת ים, חברת דן ומשרד התחבורה, מזניחות שירות כל כך חשוב, שמשרת מאות נוסעים מדי יום", אומר אבי אריה, תושב רחוב הגבול ופעיל חברתי, "נוסעי התחבורה הציבורית אינם אזרחים סוג ב', וראוי שהרשויות ייקחו אחריות על המפגע ויתקנו אותו עוד היום. בלתי מתקבל על הדעת שהשלט שבור כבר למעלה מארבעה חודשים".

הנושא באחריות חברת דן ומשרד התחבורה, לא בידי העירייה.

"ובכל זאת, אני מצפה מעיריית בת ים גם להתערב, מדובר בלוח מידע שנמצא בשטח הציבורי של העיר וזה צריך לעניין אותם".

"זה מאוד מקשה שאין את השלט", אומרת אירנה, הפוקדת את התחנה בכל יום עת היא נוסעת לעבודתה ברמת אביב. "בעבר ידעתי מתי קו בא, כמה זמן יש לי להמתין, אולי אם שכחתי משהו בבית אספיק ללכת ולחזור, אולי אספיק לקו הבא אם יש לי סידור קטן לפני עבודה.  למה לא מתקנים אותו?"

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "האחריות על לוח המידע היא של חברת 'דן'. אנו נפנה אליהם על מנת שיתקנו את הלוח".

מחברת דן טרם התקבלה תגובה.

פורסם על ידי