מסתמן: שביתה בצהרונים ביום חמישי הקרוב

תמונת המחשה

תמונת המחשה

אתמול, יום שני (11 בדצמבר), קיבלו עובדות צהרוני הגנים העירוניים בעיר הודעה כי הנהלת החברה לתרבות פנאי וספורט אינה מתכוונת לכלול אותן בהסכם העובדים הקיבוצי של החברה. נוכח זאת, ועד עובדי החברה הכריז על שביתה בגנים ביום חמישי, יום בו תחל חופשת חנוכה והורים רבים מסתמכים על שירותי הצהרון. יש לציין כי עובדות הצהרונים אינן מוגדרות כעובדות עירייה ועל כן אינן מיוצגות בוועד העובדים העירוני.

עובדת ותיקה בצהרונים בעיר אמרה לנו הבוקר: "אמרו לנו להודיע להורים על השביתה אבל הכל יכול להשתנות. היום אמורים להודיע לנו סופית אם אכן נשבות. זו שביתה מוצדקת מאוד, אנחנו נלחמים על הזכויות שלנו, יש הרבה דברים שלא משלמים לנו מאז כניסת תכנית ניצנים שטובה להורים אבל פחות טובה לנו. לקחו לנו המון תנאים, דמי הבראה בסכומים קטנים כל חודש, אין לנו קרן השתלמות, קיצצו לנו שעות וימי חופשה. המון בנות עזבו בגלל זה ובצדק. נקווה שאכן המצב ייפתר".

ורד דנינו, יו"ר ועד ההורים העירוני, מסרה: "קיבלנו הודעה על השביתה אתמול ואנחנו בקשר עם הנהלת העיר והחברה הכלכלית. משיחות שערכתי הבוקר, כל הצהרונים יעבדו כרגיל לפי המתוכנן. אנחנו מבינים שיש בעיות אך יחד עם זאת מצפים שהם ייפתרו מול הנהלת החברה הכלכלית במשא ומתן ולא על חשבון הילדים וההורים".

פורסם על ידי