מכבי האש התקינו גלאי עשן בשכונת הקרוואנים

התקנת גלאי עשן

התקנת גלאי עשן

הבוקר, יום שלישי (12 בדצמבר), הותקנו גלאי עשן בכל בתי שכונת הקרוואנים בדרום העיר. על היוזמה אחראים מכבי אש אליהם פנה לאחרונה יו"ר ועד השכונה, מישל שושן.

"החשש הגדול שלי הוא שבקרוואן אחד תתלקח שריפה ואז כל השכונה הלכה. אנו גרים בצריפים מעץ ואסבסט, הם דליקים", מסביר שושן, "בשנה שעברה הייתה שריפה ובנס נמנע אסון. לאחרונה לקראת חג החנוכה שוחחנו עם כיבוי אש ובאמת אני רוצה לשבח אותם, על הבוקר היום באו לוחמי אש והתקינו חינם אין כסף גלאי עשן שמתריע על שריפה בכל 50 הקרוואנים בשכונה".

לדברי שושן, מעבר לגלאים, רמת הבטיחות בשכונה ירודה מאוד. "אין לנו צינורות כיבוי אש, אין שום חיבור לרכבי מכבי אש במידת הצורך וזה סכנת נפשות. מדובר בהזנחה פושעת כי שכונה שלמה יכולה להישרף, הקרוואנים מאוד צמודים זה לזה כולל בלוני הגז. עלו להיגרם כאן אסון רציני".

קצין בטיחות והסברה בכיבוי אש חולון בת ים, ארז סופר, מסביר על הפעילות בשכונה הבוקר: "את המבצע עשינו מכיוון שהייתה לפני שלושה ימים טעינה של אופניים חשמליים בתוך קרוואן והבטריה התלקחה. נוצר נזק לקרוואן ולכן החלטנו להגיע ולשוחח עם תושבי השכונה על בטיחות וכן להתקין גלאי עשן. הבחנו בחיבורי חשמל לא תקינים וחוסר בעמדות כיבוי אש, וכעת אנחנו מתכוונים להוציא מכתב למחלקת הנדסה בעיריית בת ים לגבי עמדות כיבוי כדי שיהיה מענה ראשוני לתושבים".

לוחם האש שי בנימין (מימין) ומישל שושן יו"ר הוועד
לוחם האש שי בנימין (מימין) ומישל שושן יו"ר הוועד

פורסם על ידי