לאילו יעדים בחרו תיירים ישראלים לטוס בקיץ 2018?

לאילו יעדים בחרו תיירים ישראלים לטוס בקיץ 2018?

אמנם אי אפשר לעצור את הזמן, אבל הזמן הוא גלגל. העונות מגיעות, חולפות ומסתיימות ושוב חוזרות. כך זה שוב ושוב, שנה אחר שנה במחזוריות. בקיץ 2018, הרבה ישראלים יצאו, כהרגלם, לנפוש ולטייל בחו"ל. גם בשנה הבאה התמונה צפויה לחזור על עצמה ולכן, כדאי לדעת מה היו היעדים הפופולריים שחלקם, יהיו כאלה גם בשנה הבאה.

זול ומפנק בכרתים

כרתים, הגדול שבאיי יוון, מסתמן כמקום שכדאי להגיע אליו אפילו יותר מפעם אחת. גם בקיץ 2018 ישראלים רבים גדשו את אותן טיסות זולות לכרתים בכדי ליהנות מכל העולמות. גם יעד קרוב שלא מצריך טיסה ארוכה. גם טיסה במחירים נוחים להפליא שממש קשה להאמין. גם שפע של חופים צלולים ואטרקציות מגוונות לתיירים, עם ילדים או ללא ילדים.

בכרתים אפשר ללון בכל תקציב – החל ממלונות פאר וכלה במוזלים. אפשר להתארגן על נופש הכל כלול או להתפנק במלונות בוטיק רומנטיים שבהם קשה למצוא ילדים מתרוצצים בבגדי ים. מלבד ים וחוף, יש בכרתים גם חיי לילה סוערים, מסיבות וברים ומסעדות יווניות מעולות. כיף לבקר בעיירות הציוריות, עיירות דייגים או עיירות אמנים. מומלץ גם לשכור סירה ולהפליג בין האיים. בטברנות מסבירות הפנים כדאי לנשנש את הסלטים, הדגים והגבינות, ציזיקי ויתר המעדנים היווניים האהובים. גם אם אתם אוהבים ארכיאולוגיה והיסטוריה, יש לאי המיוחד הזה מה להציע ומה שבטוח, זה המקום הנכון למלא את המצברים.

תאילנד, בנגקוק והאיים

יעד מסוג אחרי לגמרי שגם הוא היה אהוב על ישראלים בקיץ 2018 הינו תאילנד. כדי להגיע אל תאילנד, בנגקוק והאיים יש להיערך לטיסה ארוכה יחסית. גם אין ספק שבמקרה זה לא מדובר על טיסות זולות לכרתים ומחירי הכרטיסים נמצאים על סקלה אחרת אבל כל היתר בתאילנד זה הזול שבזול. יש אמנם גם מלונות יוקרה ומסעדות פאר בתאילנד אבל אפילו שם, ביחס למקומות דומים בעולם המחירים מפתיעים.

אבל חוץ מהמחיר, מה אוהבים הישראלים לעשות בתאילנד? אומרים שלכל אחד ישנה התאילנד שלו. ישנם כאלה שלא מוכנים לזוז מטר מהחופים הקסומים. ישנם כאלה שלא יוותרו על טרקים ועל ביקור במשולש הזהב, ובו השבטים האקזוטיים. יש כאלה שנהנים משיטוט אין סופו בשווקי הלילה, בקניונים של בנגקוק ובדוכני המזון. אך מלבד זאת, יש שפע של אטרקציות שישראלים אוהבים. ים, חוף, בריכה, טיולי ג'יפים, בנגי', רפטינג, ביקור בחוות פילים, סיורים במקדשים, ביקור בג'ונגלים ומסג'ים תאילנדים מפנקים.

בגט צרפתי חייבים טרי

מלבד אלה שיצאו לתאילנד, בנוסף לכל מי שעלו על טיסות זולות לכרתים, היו עוד יעדים שאליהם נהרו המוני ישראלים בקיץ 2018. דוגמאות? לא חסר כאלה. רבים וטובים יצאו לפריז, צרפת, מפני שאין כמו מגדל אייפל ואין כמו לאכול בגט צרפתי טרי על הבוקר. שנז' אליזה, תרבות ואומנות ובקיצור – צרפת כפי שאנו אוהבים אותה. גם לבולגריה יצאו נופשים רבים, על רקע המחירים הנוחים והקרבה לארץ. בבולגריה מגיעים בעיקר לשני יעדים מרכזיים – סופיה הבירה מצד אחד ווארנה עיר הנמל השוקקת מצד שני.

עוד יעדים חמים שבהם בחרו תיירי ישראל ב-2018 היו ניו יורק הגדולה ולונדון שדווקא כן מחכה לנו. גם ספרד הייתה חזק על מפת התיירות, בעיקר עם ברצלונה הקטלונית ועם הבירה מדריד. עוד היו פופולריים האי הסמוך אלינו, קפריסין וכן גם מלטה שהפכה לא מכבר ליעד אהוד. גרמניה והיער השחור וגם סיציליה ורומא היוו מוקדי משיכה בקיץ החם והלוהט. להתראות בקיץ הבא!

 

 

פורסם על ידי