כך הפך רחוב רמב"ם סכנה למכוניות חונות

הרכב המרוסק של דורית

הרכב המרוסק של דורית

רכבה של דורית (השם המלא שמור במערכת), תושבת רחוב רמב"ם, נפגע פעמיים על ידי פוגע אלמוני בחצי שנה האחרונה, עת החנתה אותו כחוק סמוך לביתה. ביום ראשון האחרון אחר הצהריים החנתה דורית את רכבה בכתובת רמב"ם 9. "חניתי צמוד למדרכה, סגרתי את מראות הצד כדי שחלילה לא ייפגעו וכמובן כחוק, וכשחזרתי למכונית ביום שני אחר הצהריים, חשכו עיניי".

לדברי דורית, צדו הימני- קדמי של הרכב היה פגוע. "אני לא מבינה איך קרה דבר כזה, הכביש מספיק רחב. או שנסעה משאית בלי לשים לב ולהסתכל, או נהג שיכור".

דורית מספרת כי זו הפעם השנייה שרכבה נפגע כך: "לפני מספר חודשים חניתי בצד השני של הכביש, מול רמב"ם 7, ופגעו לי בצד השמאלי של הרכב. גם אז זה היה ככל הנראה סטייה מהדרך. למה למישהו לפגוע בצורה כזו ולא להשאיר פרטים? פעמיים פגעו בי ולא השאירו לי פרטים". בהיעדר פרטי הנהג הפוגע, נאלצת דורית לשלם על תיקוני הרכב מכיסה. "בפעם קודמת זה היה על חשבוני, והפעם מדובר בפגיעה חמורה ואני אצטרך להפעיל את הביטוח, אבל יש השתתפות עצמית גבוהה. זה מרגיז".

על פנייה למשטרה היא מוותרת: "בשביל מה? אין לי שום מידע להעביר להם. אני אפתח תיק והם יסגרו את התיק. זה רחוב שעוברות בו המון משאיות – משאיות זבל ורכבים גדולים שמובילים מזון למסעדות. אין בו מצלמות רחוב כך שאין אפשרות לדעת מי אחראי לפגיעות הללו ואני פשוט אובדת עצות. אחרי שיתקנו לי את הרכב אני לא יודעת היכן אחנה בעתיד, אולי אני צריכה להחנות רחוק מהבית מחשש שיפגעו בי. מה שבטוח, צריך לשים לתופעה הזו סוף".

מעיריית בת ים נמסר: "בעיר בת ים קיימות מצלמות אבטחה, שעתידות להתרחב בהמשך. המיקומים נקבעים בשיתוף משטרת ישראל ובהתאם לצרכי הביטחון והשמירה על הסדר הציבורי. בכל מקרה של פגיעה ברכוש פרטי יש לפנות למשטרת ישראל".

חונה650

פורסם על ידי