יינות משובחים ביקב בנימינה

יינות משובחים ביקב בנימינה

רובנו נהנים משתיית יין טוב מדי פעם. בעבר היינו שומרים את היין לאירועים מיוחדים, לארוחות חג, חתונות ולפעמים גם בערבי שישי. שנים האחרונות צריכת היין בישראל עולה ורבים פותחים בקבוק יין גם אם אין ממש סיבה מיוחדת לכך, לארוחה זוגית רומנטית, או אפילו בשעת צפייה בטלוויזיה. ידוע שבשתייה מתונה אין בכך נזק, וכך רבים נהנים משתיית יין טוב מדי פעם.

 

יקב בנימינה – הרבה יותר מיין טוב

יקב בנימינה הוקם בשנת 1952 ומקיים מאז מסורת ארוכת שנים של איכות וחדשנות. ביקב מיושמות טכנולוגיות עשיית יין מתקדמות לצד תהליכי ייצור מסורתיים-קלאסיים והשקעות רבות בכרמים ובזני הענבים, המוצגים בקשת רחבה של יינות איכותיים. היינות ביקב הם יינות כשרים ונמכרים גם בחנות יינות של היקב.

אנשי היקב, ובראשם היינן הראשי, מבינים היטב כי יין טוב מתחיל בכרם. משאבים רבים מושקעים על מנת לאתר את חלקות הכרם הטובות באזורים השונים את הכורמים המקצועיים אשר מגדלים את פרי הגפן.

היום כרמי היקב פרושים לאורכה ולרוחבה של ישראל: מרמת הגולן, דרך הכרמים המשובחים בגליל העליון (כרם בן זמרה, עלמה ועמק קדש) והגליל תחתון (אזור כפר תבור), דרך אזור הרי ירושלים וכרמי יוסף ועד לכרמים הדרומיים.

 

איכות ללא פשרות

היינות של יקב בנימינה איכותיים ומיוצרים מהענבים המשובחים ביותר. בקרת האיכות הקפדנית ביקב מבטיחה שרק יין מעולה מוצע למכירה. כמו כן, אנשי המקצוע המנוסים שביקב, הייננים ואנשי הייצור, המגדלים של הענבים ועוד, מוציאים תחת ידם יינות איכותיים ביותר וללא פשרות.

מתחילת תהליך הייצור, החל בגפנים שבכרמים המטופחים של היקב, דרך קטיף הענבים המוקפד ותהליך הייצור המקצועי ובקרת האיכות ללא פשרות הנהוגה ביקב, היין שמיוצר תמיד איכותי וטעים. כל אחד יוכל למצוא את היין שהוא אוהב מכיוון שמיוצרים ביקב עשרות סוגים שונים של יין.

ביקב מיוצרים יינות כשרים בלבד מסוגים שונים, כגון קברנה סוביניון, שיראז, גרנאש סירה, שרדונה, סוביניון בלאן, רוזה גרנאש, מרלו ועוד. בחנות יינות של היקב תוכלו לבחור אתהיין האהוב עליכם או לקנות יין משובח במתנה לאהוביכם.

ידוע שיין ישמח לבב אנוש, והעובדה הזו מלמדת על היחס שלנו ליין. עם השנים אנחנו מפתחים טעם מסוים ליינון כאלה ואחרים: לבנים, אדומים, יבשים, מתוקים ועוד. כמו כן חשוב לשתות את היין הנכון עם סוג המזון המתאים בארוחות, כך גוברת ההנאה משתיית היין.

 

יין בקופסא

מתוך רצון להנגיש את היין לצרכנים הישראלים, היקב משיק לראשונה את המותג B-BOX , יין בקופסא איכותי הממולא בתוך שקית ואקום אטומה עם ברז נשלף, ומאוחסן בתוך קופסא מעוצבת עם ידית נשיאה נוחה.

טכנולוגיית מילוי היין בשקית בוואקום ביין ה- B-BOX מאפשרת לשמור את היין כמעט ללא חמצן גם לאחר מזיגת היין לכוס. כתוצאה מכך, היין בקופסא נשמר כשלושה שבועות לאחר הפתיחה הראשונית ומאפשר לצרכן ליהנות מיין איכותי בכל יום.

 

הכתבה באדיבות יקבי בנימינה

https://www.binyaminawines.co.il/

 

 

 

פורסם על ידי