חומר מיסיונרי נוצרי מופץ בבתי תושבי בת ים

עלון האזהרה של "יד לאחים"

עלון האזהרה של "יד לאחים"

דיסקים המכילים תוכן מיסיונרי מטעם קבוצת היהודים המשיחיים מחולקים בימים האחרונים בתיבות הדואר של תושבי שכונות שונות ברחבי בת ים. היום (רביעי, 25 באוקטובר) למשל דווח על הפצת דיסקים ברחובות הנביאים והאורגים.

בחלק מהמקומות ה"מארז" כלל דיסקים מאת טום קנטור, הנושאים את השמות "הסיפור שלי" ו"חיים מעוררי השראה". ישנם תושבים שקיבלו דיסק אחר בשם "מסר של תקווה". תושבים שהאזינו לדיסקים הללו דיווחו כי אלו עוסקים בישו והדת הנוצרית.

כמה מהתושבים פנו אל ארגון "יד לאחים", הנאבק בין היתר בתופעת המיסיונריות. בעקבות כך מיהר הארגון להוציא עלון אזהרה לציבור שלא להכניס את הדיסקים לביתו ולא להאזין להם.

הרב מאיר אבוטבול, מנהל בית משיח בדרום העיר, שנתקל לדבריו לא אחת בתופעת המיסיונרים בבת ים, אמר לנו: "שוב הוכיחו המיסיונרים את כוונותיהם הנלוזות בהפצת חומר הנראה תמים למדי, אך בתוכו תכנים על ישו ועל הדת הנוצרית כאשר כל מטרתם היא להמיר חלילה את דתם של יהודים תמימים, בדיוק כפי שהם עושים בטקסי המרת הדת שלהם בארץ ובעולם. עליי להדגיש כי הנצרות הינה דת אלילית לכל דבר, כי הם מאמינים בשלושה אלילים ולא באל אחד יחיד ומיוחד כפי שכתוב בתנ"ך. לכן אסור לקחת מהם כל חומר הסברה, ומי שכבר לקח מצווה להשליך אותו לפח – לא לפני ששוברים אותו. בכל היתקלות איתם עדיף לא לנהל איתם שיחה כי הם מאומנים בסילוף פסוקים מהתנ"ך ובהוצאתם מהקשרם, אלא לפנות במיידי לארגון יד לאחים".

מסר-של-תקווה650

הסיפור-שלי650

פורסם על ידי