השריפה כילתה הכל: דרושות תרומות של רהיטים וציוד ביתי

הבית אחרי השריפה

הבית אחרי השריפה

אחרי ששהתה שלושה שבועות במלונית בבת ים, במימון חברת עמידר, בשבוע הבא יושלם השיפוץ בדירתה של עליזה (השם המלא שמור במערכת) והיא שוב תהיה ראויה למגורים. הבעיה היא שלעליזה אין יכולת כספית לרהט את הדירה, וכעת היא מבקשת את עזרת הציבור.

הכל החל בערב סוכות. שריפה כילתה כמעט את כל רכושה של עליזה, כאשר סעדה את ארוחת החג בבית שכניה ברחוב רזיאל בבת ים. היא בת 54, מכורה לסמים לשעבר, שהצליחה לשקם את חייה. ואז באה השריפה. "הכל עלה באש ולא נותר לי דבר", אומרת עליזה בדמעות על השריפה, שהתלקחה ככל הנראה מקצר חשמלי במקרר. "תרמו לי שתי מיטות נפתחות שאחת אני אניח בסלון כספה ועל אחת אשן, ופינת אוכל קטנה. מעבר לזה אין לי דבר".

עליזה הסובלת מבעיות בליבה וריאותיה, מתקיימת מקצבה של ביטוח לאומי, ואין לה יכולת כספית לרכוש לעצמה תכולת בית חדשה. "השריפה שברה אותי, היא הורידה אותי למטה, נכנסתי ממש לדיכאון. כמעט איבדתי את הניקיון מההתמכרות, אבל נלחמתי בזה. אני בוכה הרבה, גם מרצון לפינה שלי וגם איך אני אצליח ליצור בית מחדש. אין לי מקרר, תנור בישול, מכונת כביסה, תנור חימום כי תכף חורף וקר, ארון בגדים, כוננית לילה, כוננית ספרים, שמיכות חמות, אין לי שום דבר. אני אשמח לעזרה מאנשים טובים כדי ליצור לי בית חדש ולהחזיר את השמחה ללב ולהתגבר על הטראומה הזאת שקרתה לי".

מעוניינים לעזור לעליזה? התקשרו 052-4531205

שריפה650

פורסם על ידי